Hoppa till innehåll

Återinföra Spelhörnan På Fuska.se


woody
 Dela

Rekommendera inlägg

Hör av dig när spelet är "tillräckligt" klart så kan jag kika på det och ev. lägga upp det på Fuska ;)

 

En uppgradering av IPB är tänkt att komma i och med uppdateringen av sidan. Angående moderatorer så är det som Raptomex säger att det är onödigt med nya moderatorer just nu då det helt enkelt oftast inte finns några "sysslor" att göra. Köerna av fusk etc betas av i ett högt tempo och likaså anmälningarna. Så just nu kommer inga ändringar att göras på den fronten. En administratör till är även det onödigt då moderatorerna har alla rättigheter och verktyg som behövs för att göra det som behöver göras.

Inte direkt, de kan inte fatta lika stora beslut som du kan, därför borde du kanske låta någon frivillig moderator skriva på ett kontrakt eller dylikt som binder dom till något administrativt.

Då kan du hålla på med programmeringen som Woody sade, istället för att behöva hålla koll på båda saker samtidigt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Inte direkt, de kan inte fatta lika stora beslut som du kan, därför borde du kanske låta någon frivillig moderator skriva på ett kontrakt eller dylikt som binder dom till något administrativt.

Då kan du hålla på med programmeringen som Woody sade, istället för att behöva hålla koll på båda saker samtidigt.

Hette inte du Damel? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det behövs inte fler administratörer, moderatorer har tillräckligt med funktioner för att sköta det som bör skötas. Admin äger fuska.se och han bestämmer själv vad han vill ha på sidan, det skulle bara bli krångel med en till administratör. Dessutom gör admin väldigt mycket som inte syns eller märks, men som är nödvändigt (just administrativa saker bakom ridån), så han är långt ifrån inaktiv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det behövs inte fler administratörer, moderatorer har tillräckligt med funktioner för att sköta det som bör skötas. Admin äger fuska.se och han bestämmer själv vad han vill ha på sidan, det skulle bara bli krångel med en till administratör. Dessutom gör admin väldigt mycket som inte syns eller märks, men som är nödvändigt (just administrativa saker bakom ridån), så han är långt ifrån inaktiv.

Han kanske är aktiv med att betala räkningar till webbhotellet som sidan ligger på men han är väldigt inaktiv här på sidan, då menar jag att svara på PM, skriva inlägg, ordna tävlingar och jobba på den där uppdateringen som skulle komma för ett år sedan. Kom ihåg när du för cirka 1 och halvt år sedan sökte "skribenter" men det blev inte av.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hette inte du Damel? :o

Går lite offtopic nu: Jo, men jag fixade med Admin då Kuddie var min andra användare jag glömt alla grejer på, och det är mitt riktiga nick så han fixade allting :)

 

OnT: Återinför spelhörnan när Woody's spel är klart!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Raptomex, Draghon & även Xade som man ser ibland klarar det alldeles utmärkt som det är. Så några nya mods behövs inte.

Dessa är ju moderatorer: Boffaroffe, Draghon, Nafrali, nico, Raptomex, Slasktratt, Xade.

 

Jag tycker att om man är moderator bör man vara något aktiv. Om man på något vis inte kan vara aktiv så tycker jag att man inte behöver vara modd.

 

Speciellt Nafrali, nico och Slasktratt. Dem är väldigt oaktiva, om fallet är så att dem är aktiva men inte i forumet så kan dem ju stanna, men bättre med bara aktiva moderatorer. Onödigt med oaktiva sådana :).

 

Sen räcker det ju med tre-fyra moderatorer, såklart. Bara dom är aktiva.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Raptomex, Draghon & även Xade som man ser ibland klarar det alldeles utmärkt som det är. Så några nya mods behövs inte.

Visst klarar de av det alldeles utmärkt men det blir roligare med nya moderatorer. Nico och Slasktratt verkar inte ha läst det här ämnet ännu, om jag byter namn på ämnet till "Avskeda Nico och Slasktratt!" kanske det drar till sig lite uppmärksamhet. Jag förhandsgranskade inlägget som jag skrivit hittills och såg bokstavsbarnet kommentar, jag håller helt klart med honom... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tills vidare tycker jag dock inte det är något som behöver åtgärdas.

 

Som nämnts tidigare, det behövs inte fler.

Saker och ting hanteras väl som det är nu.

 

Skulle forumet i framtiden helt plötsligt få en släng högre aktivitet är det en annan sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...