Hoppa till innehåll

Spotify Free/open: 10 Timmar/månad!


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

Visst är det billigt men varför betala 600 kr varje år för musik som man kan lyssna på gratis på tjänster som YouTube, Grooveshark m.m.

För att Spotify är ett bra och användarvänligt program. 600kr varje år och jag kan lyssna på min musik i oändlighet. Låter ju fantastiskt. Grooveshark är värdelöst och att jämföra Spotify med youtube är ju idioti. Kvalitén på låtarna i Spotify slår kvalitén på youtube med hästlängder. Dessutom så är det inte ofta man hittar låtar på youtube.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 102
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Det är snarare Spotify som är värdelöst i jämförälse med Grooveshark. Grooveshark har mycket bättre användarvänlighet än Spotify. Typiskt att de som köpt en tjänst eller produkt aldrig kan erkänna att det finns bättre tjänster / produkter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är snarare Spotify som är värdelöst i jämförälse med Grooveshark. Grooveshark har mycket bättre användarvänlighet än Spotify. Typiskt att de som köpt en tjänst eller produkt aldrig kan erkänna att det finns bättre tjänster / produkter.

Vad ska jag erkänna? Jag tycker att Spotify är bättre och mycket bra. Vad är din poäng, verkligen?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är snarare Spotify som är värdelöst i jämförälse med Grooveshark. Grooveshark har mycket bättre användarvänlighet än Spotify. Typiskt att de som köpt en tjänst eller produkt aldrig kan erkänna att det finns bättre tjänster / produkter.

Kvalitén på låtarna i Spotify är oftast bättre.

Om man jämför Grooveshark och Spotify Free (Utan denna nya tidsbegränsning), så klår Spotify Free det med hästlängder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kvalitén på låtarna i Spotify är oftast bättre.

Om man jämför Grooveshark och Spotify Free (Utan denna nya tidsbegränsning), så klår Spotify Free det med hästlängder.

Vem bryr sig om kvalitén? Det viktigaste är att det låter bra och det gör det på både Spotify och Grooveshark. De verkar båda ha lika stort utbud med musik. Användarvänligheten spelar heller inte en sån stor roll, bara att det är snyggt vilket det är på båda programmen. Jag tycker att Spotify Free var mycket bättre än Grooveshark men nu tycker jag inte det längre då de endast tillåter 10 timmar musik / månad. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv hör jag ingen skillnad på kvaliteten på Spotify jamfört med Grooveshark. Alla låtar jag hade på min Spotify-lista fanns också på Grooveshark. Dessutom kan man uppgradera sitt Grooveshark-account till ett exakt likadant som Spotify Premium för endast 9 dollar per månad, till skillnad för spotify's 99kr. Men jag nöjer med det som är gratis. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Vem bryr sig om kvalitén? Det viktigaste är att det låter bra och det gör det på både Spotify och Grooveshark. De verkar båda ha lika stort utbud med musik. Användarvänligheten spelar heller inte en sån stor roll, bara att det är snyggt vilket det är på båda programmen. Jag tycker att Spotify Free var mycket bättre än Grooveshark men nu tycker jag inte det längre då de endast tillåter 10 timmar musik / månad. :angry:

Vadå, det börjar gälla första maj. Du kan fortfarande lyssna hur mycket du vill med Spotify Free.

Sen så är användarvänligheten något som är viktigare än hur snyggt det är. Spotify är både snyggt och användarvänligt :).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vadå, det börjar gälla första maj. Du kan fortfarande lyssna hur mycket du vill med Spotify Free.

Sen så är användarvänligheten något som är viktigare än hur snyggt det är. Spotify är både snyggt och användarvänligt :).

 

Jag vet att de börjar gälla den första Maj men det är ändå inte långt kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Jag vet att de börjar gälla den första Maj men det är ändå inte långt kvar.

Nej, det är inte så långt kvar. Men jag bara påpekade det :).

 

Sen så känns det som ett litet bevis när dem behöver göra detta, så betyder det nog att reklamintäkter inte räcker. Såklart dem skulle fortsätta med free om det skulle vara mer inkomstbringande än vad Premium är. Man försöker ju alltid få så mycket pengar som möjligt, inte sant?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...