Hoppa till innehåll

Playitlater.com - Spara Musik Du Inte Har Tid Att Lyssna På Direkt


OscarPIL
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej, jag har precis blivit klar med PlayItLater.com ( http://www.playitlater.com/ ), en sida där man kan spara undan musik man hittar på nätet men inte har tid att lyssna på direkt. Ungefär som Instapaper eller Read it later för musik.

 

Jag har velat få ut en version så snabbt som möjligt och tar nu gärna emot kritik inom alla möjliga områden; design, tydlighet, funktioner, etc.

- Framgår syftet med sidan tydligt?

- Är det tydligt vad man kan göra och hur man gör det (tex. spellistor, stjärnor, arkivering, etc)

 

Viss kritik kan ges oregistrerad, men för er som vill registrera er kan ni använda invite code: fuska

 

Tack!

Oscar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte testat det än, men jag kan ju säga att du bör skaffa en annan layout. Mer grafik, och få det inte att se så gammalmodigt ut. Ifall jag kommer till en sån där sida från ex Google så skulle jag förmodligen trycka ner den direkt, känns på något sätt som en oseriös "reklamsida".

 

Så som sagt, satsa på designen lite mer!

 

Testar sidan imorrn!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte testat det än, men jag kan ju säga att du bör skaffa en annan layout. Mer grafik, och få det inte att se så gammalmodigt ut. Ifall jag kommer till en sån där sida från ex Google så skulle jag förmodligen trycka ner den direkt, känns på något sätt som en oseriös "reklamsida".

Tack, fått den kommentaren från fler. Inte alls meningen, så jag skall definitivt jobba vidare med designen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...