Jag behöver koder till pokemon colosseum.
Koder > Pokemon Colosseum
prova Cheatplanet för fusk
Jag testade där. det fanns inte en enda kod.
men då kanske de är så pass nytt att de inte funns några fusk till de än, de tar ju ett tag för folk att upptäcka fuskaen ;)
Kanske på : www.fuska.se
Kolla på http://www.gamerevolution.com
vad ska du ha dom till??
precis va ska du med dom till det e ju inge kul att fuska, fegt e det också :angry:
Tycker du det är fel??? Jag tycker att det är kul att "få hjälp"... :rolleyes:precis va ska du med dom till det e ju inge kul att fuska, fegt e det också :angry:
Det kan vara kul att fuska,men först ska man ha klarat spelet och startat om,tycker jag.
mmh... ja håller me, man ska klara spelet innan man fuskar
jag har set att det fins en guid (fusk) bok till pokemon colosseum för 200kr (sek)
Jag fuskar bara om jag inte klarar mig längre i spelet.
Samma här Ngc-Diggare.
Gjorde det på Golden sun 2 (men hör inte till ämnet,Bara ett förslag)..
de finns en väldigt bra guide på www.gamefaqs.com
PS.den e på engelska
Jag har BradlyGames giude på bok. Men Webhallen lurade mig och skrev att det var PRIMA`S guide. Men BG går bra. Förutom att dom som skrev den inte kan skilja på Grimer och Muk.
haha ok :lol:
Finns det ingen som kan hjälpa mig med att komma ifrån den 4:e staden på pokémon Colusseum!?
Hur långt har du kommit??? Jag måste veta annars kan inte jag hjälp dig.Finns det ingen som kan hjälpa mig med att komma ifrån den 4:e staden på pokémon Colusseum!?
Man går typ åt det hållet du ser gubbarna ifrån så kommer du till motrcyckelt och åker i väg