💬
Logga in
Fuska.se

Är Du Nöjd Med Ditt Liv?

31 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Hej alla glada (eller ledsna)! Jag satt och tänkte sen kom jag på den geniala idén! Är du nöjd med ditt liv?

Jag är väldigt nöjd med mitt liv! Men är du det?

Nivå 9 · Veteranfuskare

Går väl lite uppåt och neråt som för de flesta människor antar jag. Men i överlag så är jag nöjd.

Nivå 7 · Fuskare

Vad för bekymmer kan en elvaåring ha egentligen?

Jag är nöjd med mitt liv, finns inget att klaga på.

Nivå 3 · Lärling

Mitt bekymmer är när jag spelar wow eller jag kan aldrig det för det är massa äckliga spindlar som dyker upp lite då och då , vill bara veta hur man blir av med dem ?? blir darrig bara jag tänker på dem. Jag råkade tappa min kontroller till tv i mitt sovrumm och så kommer en spindel flygande från fönsterkanten och gömde sig bakom sladdarna bara happas att spindlar bryter benen på 1 meters höjd.. ;:

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Mitt bekymmer är när jag spelar wow eller jag kan aldrig det för det är massa äckliga spindlar som dyker upp lite då och då , vill bara veta hur man blir av med dem ?? blir darrig bara jag tänker på dem. Jag råkade tappa min kontroller till tv i mitt sovrumm och så kommer en spindel flygande från fönsterkanten och gömde sig bakom sladdarna bara happas att spindlar bryter benen på 1 meters höjd.. ;:

DET är ditt bekymmer med livet?

Ja, jag är nöjd!

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Tror du missförstått tråden.

OnT: Sådär lagom, ibland finner jag ingen mening med att leva, men oftast är de väl ok...

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det är jäkligt svåra problem man har i din ålder!

Ett tips är att döda dom, så blir de i alla fall färre.

Nivå 3 · Lärling

Jo jag fattar tråden men det är mitt ända "problem" annars har jag inga.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag tar livet som det kommer, och vill jag ändra på det får jag anstränga mig.

Just nu vill jag inte ändra på något som ej är realistiskt.

Med andra ord: Jag är nöjd

Nivå 8 · Veteranfuskare

Hehe jag var hade nog inte direkt några problem när jag var 11 år.

Livet är ju det man gör det till. För mig är det lite krångligt men ändå trevligt då och då.

Senast ändrad:

29 Apr 2011
Nivå 6 · Fuskare

Bra idé till tråd. Det här är nog något som de flesta tänker på men som man inte pratar om så ofta.

Oftast tycker jag hela samhället är upp- och ner och att alla människor är skruvade och är skitkonstiga. Men som tur är har jag mina närmaste; flickvän, föräldrar, syskon och bästa kompisarna som gör livet värt att leva och som får allting att verka lite mer logiskt och som jag kan skratta åt resten av världen tillsammans med.

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Ja, om man nu inte ska blanda in samhället och annat diverse skitsnack, så kan jag säga att jag är nöjd med mitt liv.

Nivå 6 · Fuskare

Tack för ett positivt och givande inlägg.

30 Apr 2011
Nivå 8 · Veteranfuskare

Supernöjd med mitt liv.. Värsta jag vet är bortskämda brats som klagar på allt och allt.

1 May 2011
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Värsta jag vet är bortskämda brats som klagar på allt och allt.

sant
Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag skulle inte säga att jag är missnöjd med livet, men nog känns det väldigt jobbigt ibland. Men man hade ju kunna ha det så mycket värre.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Mitt liv är grymt tråkigt. Skulle önska att jag var liten igen när allt var kul...

Jag är nöjd förövrigt nöjd, jag har ju faktiskt otroligt tur nu när jag tänker på det :)

Nivå 5 · Fuskare

Allt som saknas är en snygg tjej.. :wub:

10 May 2011
Nivå 5 · Fuskare

Vid 3 till 8-års ålder var mitt liv ett helvete. Vill inte snacka om det öppet här... Men nu är jag väldigt nöjd :)

Nivå 4 · Lärling

Just nu är jag inte så nöjd. As tråkigt i mitt liv. Hoppas det kommer gå bra när jag blir 18 år. Fast jag är här av någon mening. Så jag är inte hellt säker.

↗ till inlägget

Allt som saknas är en snygg tjej.. :wub:

En snygg tjej kan du definitivt inte få, du måste sluta nörda vid datorn och göra nått åt det så du får en tjej.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in