Hoppa till innehåll

Är Du Nöjd Med Ditt Liv?


Muggebigge
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Mitt bekymmer är när jag spelar wow eller jag kan aldrig det för det är massa äckliga spindlar som dyker upp lite då och då , vill bara veta hur man blir av med dem ?? blir darrig bara jag tänker på dem. Jag råkade tappa min kontroller till tv i mitt sovrumm och så kommer en spindel flygande från fönsterkanten och gömde sig bakom sladdarna bara happas att spindlar bryter benen på 1 meters höjd.. ;:

Redigerat av Thegamero
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt bekymmer är när jag spelar wow eller jag kan aldrig det för det är massa äckliga spindlar som dyker upp lite då och då , vill bara veta hur man blir av med dem ?? blir darrig bara jag tänker på dem. Jag råkade tappa min kontroller till tv i mitt sovrumm och så kommer en spindel flygande från fönsterkanten och gömde sig bakom sladdarna bara happas att spindlar bryter benen på 1 meters höjd.. ;:

DET är ditt bekymmer med livet?

 

Ja, jag är nöjd!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt bekymmer är när jag spelar wow eller jag kan aldrig det för det är massa äckliga spindlar som dyker upp lite då och då , vill bara veta hur man blir av med dem ?? blir darrig bara jag tänker på dem. Jag råkade tappa min kontroller till tv i mitt sovrumm och så kommer en spindel flygande från fönsterkanten och gömde sig bakom sladdarna bara happas att spindlar bryter benen på 1 meters höjd.. ;:

Tror du missförstått tråden.

 

OnT: Sådär lagom, ibland finner jag ingen mening med att leva, men oftast är de väl ok...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt bekymmer är när jag spelar wow eller jag kan aldrig det för det är massa äckliga spindlar som dyker upp lite då och då , vill bara veta hur man blir av med dem ?? blir darrig bara jag tänker på dem. Jag råkade tappa min kontroller till tv i mitt sovrumm och så kommer en spindel flygande från fönsterkanten och gömde sig bakom sladdarna bara happas att spindlar bryter benen på 1 meters höjd.. ;:

Det är jäkligt svåra problem man har i din ålder!

 

Ett tips är att döda dom, så blir de i alla fall färre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe jag var hade nog inte direkt några problem när jag var 11 år.

 

Livet är ju det man gör det till. För mig är det lite krångligt men ändå trevligt då och då.

Redigerat av Progressive
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bra idé till tråd. Det här är nog något som de flesta tänker på men som man inte pratar om så ofta.

 

Oftast tycker jag hela samhället är upp- och ner och att alla människor är skruvade och är skitkonstiga. Men som tur är har jag mina närmaste; flickvän, föräldrar, syskon och bästa kompisarna som gör livet värt att leva och som får allting att verka lite mer logiskt och som jag kan skratta åt resten av världen tillsammans med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...