Vart trodde jag det? :huh:
Teckna Manga?!
ja ritar rätt snyggt och jag behöver inte hjälp av nån fånig hjälp sida
Ja det var ju bra att höra DeadAngel men det kanske finns några som inte ritar så bra som du!
Jag börgar lära mig att Teckna Manga stilen blir ganska bra men kroppen är svårast.
Har hittat en bra teckna manga sida på engelska har lärt mig att måla håret där i från KlickaHär
jag har hört att manga betyder=hafsig bild(Kanji @ 22/05-2004 10:44:50)(Rowyn @ 17/05-2004 14:48:34)Jag brukar också teckna manga hemma (på vanligt papper och inte på dator)
Man kan inte teckna manga på datorn! <_<
Man kan lära sig där hur man tecknar manga!
Manga= Serietidning på Japanska
Du är den mörka sidan. :ph34r:
Nepp, det betyder inte det...
Jag behöver inga kurser!Jag har tecknat manga i 4 år :)
Jag hålle rpå att teckna manga i skolan och Hemma ska nog ta med mycket papper och många pennor till kreta så jag ha något att göra.
Usch! Det var ju minst en månad sen jag tecknade manga kom jag på.
Fierce Diety: Mkt bra sida!
jag har ritat fem db bilder och tre one piece
db=piccolo,son-goku,vegeta,son-gohan och trunks
one piece=lolonoa zoro,sanji och ruffy
Jag målar Zelda som Ond men den är inte klar än.Så har jag målat en i skolan blec cäldigt nöjd
Kan du scanna in den (om du har scanner)?
Oni Zelda?
Japp Oni Zelda fast utan sonadära tecken i ansiktet.Men den är inte klar än och jag har ingen scanner men jag har ett annat sätt att sätta in bilden i datorn.
jag kan sätta in några av dom snart.........
Digitalkamera eller? Kankse webkamera? Men jag menade den du gjorde i skolan och blev nöjd med
PS.Ska börja teckna manga igen 8:e juni (på flygplanet till Mallorca) eller nä iallafall snart
Jaha den den sitter på ett rött paper ska ta hem den när jag har redovisat men kan ju visa Oni Zelda också.
Jag är spänd... Längtar efter att få se din bild Elle!
Komm på att min Oni Zelda inte var i Manga stil.Men den jag målat i skolan är absolut manga.
Så synd men du kan visa den ändå va?