Hoppa till innehåll

Lady Gagas Nya Album


Bon this way  

17 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Ja som alla kanske vet släpps albumet ''Born This Way'' i affärerna den 23:e Maj. Albumet har dock släppts på Spotify, iTunes och GagaDaily. Albumet skiljer så otroligt mycket från hennes senaste album The fame och The Fame Monster.

 

Born this way innehåller låtar med genren pop, disco, hårdrock och även mexikansk sound. Efter alla dessa år och med sin egna stil har faktiskt Lady Gaga utnämnts till världens mäktigaste kändis. Hon har bl.a 32 miljoner följare på facebook och snart 10 miljoner på twitter. Hon toppar listorna samt fyller arenor och ses ju även som en mode och stil ikon. Fansen blir även bara fler och fler.

 

OnT: Jag älskar hennes nya album så hon får 10/10 av mig. ^^

 

Länk: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musi...icle13042175.ab

Redigerat av WishCookie
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaa, vad ska vi diskutera7prata om i tråden? Bara helt random om Lady GaGas nya album?

Jo, jag ska nog inte köpa det, men ska nog lyssna på låtarna :)

Jag gillar Lady gaga, så sjukt begåvad hon är, faktiskt den enda popartist idag som är bra tycker jag eftersom allt annat är skit. Men Lady Gagas låtar är sjukt bra, de flesta i alla fall, och jag älskar Born This Way.

 

EDIT: Oj, såg inte att det var en omröstning, men jag väntar med att rösta, ska lyssna på låtarna först, jag har ju bara hört Born This Way så...

Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaa, vad ska vi diskutera7prata om i tråden? Bara helt random om Lady GaGas nya album?

Jo, jag ska nog inte köpa det, men ska nog lyssna på låtarna :)

Jag gillar Lady gaga, så sjukt begåvad hon är, faktiskt den enda popartist idag som är bra tycker jag eftersom allt annat är skit. Men Lady Gagas låtar är sjukt bra, de flesta i alla fall, och jag älskar Born This Way.

 

EDIT: Oj, såg inte att det var en omröstning, men jag väntar med att rösta, ska lyssna på låtarna först, jag har ju bara hört Born This Way så...

Okej, Judas, Hair och edge of glory är aktuella och finns uppe på youtube.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"som alla vet". Jaså minsann.

 

Nej, jag tänker inte lyssna på albumet, jag tänker döma hunden efter håren och säga att det säkert är lika skitigt som hennes tidigare musik och titellåten som jag tyvärr hört i radio på offentliga platser, och så tänker jag gräva ner mig i mitt sjuttiotal. Hejdå.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"som alla vet". Jaså minsann.

 

Nej, jag tänker inte lyssna på albumet, jag tänker döma hunden efter håren och säga att det säkert är lika skitigt som hennes tidigare musik och titellåten som jag tyvärr hört i radio på offentliga platser, och så tänker jag gräva ner mig i mitt sjuttiotal. Hejdå.

Jahap, tack för din kommentar sherlock :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Ursäkta min okunskap. Men av vad allt som är heligt, vem är Lady Gaga?

 

Googlade henne och allt jag fick upp var en bild på någon tjej klädd i kött, normalt? Nej.

Man måste vara död om man inte vet vem hon är tydligen o.o

Där ser man. Inte alla som vet vem hon är efter att man har spammat hennes låtar på radion efter ett par tusen gånger. Därav många nyheter om henne också om är aktuell.

Redigerat av WishCookie
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"som alla vet". Jaså minsann.

 

Nej, jag tänker inte lyssna på albumet, jag tänker döma hunden efter håren och säga att det säkert är lika skitigt som hennes tidigare musik och titellåten som jag tyvärr hört i radio på offentliga platser, och så tänker jag gräva ner mig i mitt sjuttiotal. Hejdå.

This!^

 

Man måste vara död om man inte vet vem hon är tydligen o.o

Där ser man. Inte alla som vet vem hon är efter att man har spammat hennes låtar på radion efter ett par tusen gånger. Därav många nyheter om henne också om är aktuell.

Han var nog inte seriös...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...