💬
Logga in
Fuska.se

Lady Gagas Nya Album

19 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Ja som alla kanske vet släpps albumet ''Born This Way'' i affärerna den 23:e Maj. Albumet har dock släppts på Spotify, iTunes och GagaDaily. Albumet skiljer så otroligt mycket från hennes senaste album The fame och The Fame Monster.

Born this way innehåller låtar med genren pop, disco, hårdrock och även mexikansk sound. Efter alla dessa år och med sin egna stil har faktiskt Lady Gaga utnämnts till världens mäktigaste kändis. Hon har bl.a 32 miljoner följare på facebook och snart 10 miljoner på twitter. Hon toppar listorna samt fyller arenor och ses ju även som en mode och stil ikon. Fansen blir även bara fler och fler.

OnT: Jag älskar hennes nya album så hon får 10/10 av mig. ^^

Länk: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musi...icle13042175.ab

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jaa, vad ska vi diskutera7prata om i tråden? Bara helt random om Lady GaGas nya album?

Jo, jag ska nog inte köpa det, men ska nog lyssna på låtarna :)

Jag gillar Lady gaga, så sjukt begåvad hon är, faktiskt den enda popartist idag som är bra tycker jag eftersom allt annat är skit. Men Lady Gagas låtar är sjukt bra, de flesta i alla fall, och jag älskar Born This Way.

EDIT: Oj, såg inte att det var en omröstning, men jag väntar med att rösta, ska lyssna på låtarna först, jag har ju bara hört Born This Way så...

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Jaa, vad ska vi diskutera7prata om i tråden? Bara helt random om Lady GaGas nya album?

Jo, jag ska nog inte köpa det, men ska nog lyssna på låtarna :)

Jag gillar Lady gaga, så sjukt begåvad hon är, faktiskt den enda popartist idag som är bra tycker jag eftersom allt annat är skit. Men Lady Gagas låtar är sjukt bra, de flesta i alla fall, och jag älskar Born This Way.

EDIT: Oj, såg inte att det var en omröstning, men jag väntar med att rösta, ska lyssna på låtarna först, jag har ju bara hört Born This Way så...

Okej, Judas, Hair och edge of glory är aktuella och finns uppe på youtube.

Nivå 9 · Veteranfuskare

"som alla vet". Jaså minsann.

Nej, jag tänker inte lyssna på albumet, jag tänker döma hunden efter håren och säga att det säkert är lika skitigt som hennes tidigare musik och titellåten som jag tyvärr hört i radio på offentliga platser, och så tänker jag gräva ner mig i mitt sjuttiotal. Hejdå.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #5
↗ till inlägget

Nej, jag tänker inte lyssna på albumet, jag tänker döma hunden efter håren och säga att det säkert är lika skitigt som hennes tidigare musik och titellåten som jag tyvärr hört i radio på offentliga platser, och så tänker jag gräva ner mig i mitt sjuttiotal. Hejdå.

Jahap, tack för din kommentar sherlock :)

Nivå 7 · Fuskare

Ursäkta min okunskap. Men av vad allt som är heligt, vem är Lady Gaga?

Googlade henne och allt jag fick upp var en bild på någon tjej klädd i kött, normalt? Nej.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Ursäkta min okunskap. Men av vad allt som är heligt, vem är Lady Gaga?

Googlade henne och allt jag fick upp var en bild på någon tjej klädd i kött, normalt? Nej.

Man måste vara död om man inte vet vem hon är tydligen o.o

Där ser man. Inte alla som vet vem hon är efter att man har spammat hennes låtar på radion efter ett par tusen gånger. Därav många nyheter om henne också om är aktuell.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

This!^

↗ till inlägget
Man måste vara död om man inte vet vem hon är tydligen o.o

Där ser man. Inte alla som vet vem hon är efter att man har spammat hennes låtar på radion efter ett par tusen gånger. Därav många nyheter om henne också om är aktuell.

Han var nog inte seriös...
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #9
↗ till inlägget

This!^

Han var nog inte seriös...

Mhm tänkte väll.

Nivå 6 · Fuskare

Som person verkar hon väl rätt cool ändå. Kan inte säga att jag bryr mig om musiken dock. :P

Nivå 9 · Veteranfuskare

Man har kunnat lyssna på hennes album sedan 18 maj om man är Premiumkund på Spotify. :)

http://open.spotify.com/album/30D9CrjDAZRrN7esS8CCgO

(btw.. du skulle skapat denna tråd i Musikgruppen istället. ;))

Nivå 7 · Fuskare

Jag var seriös.

Jag lyssnar inte på radio, jag läser inte nöjes nyheter etc.

22 May 2011
Nivå 4 · Lärling

Gillar röstningsresultaten!

Nej men om du menar det albumet som kommer upp på spotify när hon är en motorcyckel så kommer jag inte lyssna på det, blev livrädd när jag såg bilden och jag tycker hon har flippat helt... Hon var bra ibörjan ;)

OfT: Nomatic är din personliga bild på dig?? :o

Nivå 7 · Fuskare

Nej, jag hatar automatiskt allt skit som popvärlden spottar ut sig nuförtiden.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #15

Woow fina svar och röster ^^ Ja, jag vet att man kunde lyssna på det på spotify men då måste man vara premium så jag skrev om att den kommer ut i affärerna imorgon och om jag skulle göra tråden i musikgruppen så skulle musik forumet inte behövas. ^^

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Man har kunnat lyssna på hennes album sedan 18 maj om man är Premiumkund på Spotify. :)

http://open.spotify.com/album/30D9CrjDAZRrN7esS8CCgO

(btw.. du skulle skapat denna tråd i Musikgruppen istället. ;))

Varför skulle han skapa den där? Det går ju lika bra här ju...

aja, har nu lyssnat på ett par låtar, och jag märker att gaga inte är min riktiga stil. Men hon är ju så himla begåvad ändå... och henns låtar är bra men jag föredrar nog mer skaer som Radio Gaga, och inte Lady Gaga...

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #17
↗ till inlägget

Varför skulle han skapa den där? Det går ju lika bra här ju...

aja, har nu lyssnat på ett par låtar, och jag märker att gaga inte är min riktiga stil. Men hon är ju så himla begåvad ändå... och henns låtar är bra men jag föredrar nog mer skaer som Radio Gaga, och inte Lady Gaga...

Ü bastard :D

Haha Nä skojar men alla har sin egna smak ^^

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Varför känns det som att man har hört melodin på denna låt förut? Eller kanske är bara jag som misstar mig, vad vet jag.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #19
↗ till inlägget

Varför känns det som att man har hört melodin på denna låt förut? Eller kanske är bara jag som misstar mig, vad vet jag.

Den är lik madonnas låt Express yourself

Senast ändrad:

23 May 2011
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ü bastard :D

Haha Nä skojar men alla har sin egna smak ^^

Hej whaaat? Klaga lite mer på de som säger Lady Gaga är ful, sjunger dåligt är dålig...

Eller jag fattar vad du menar men jag gillar Lady Gaga...

Hon är ju jättebra, men... men...

Ja.

Judas är en bra låt, men när hon sjunger Ohhhhhh, I´m in love in

Låter väldigt likt en Kiss-låten "I was made for loving you" när de sjunger "I was made for loving you, baby."

Aja, har lyssnat på alla låtar nu. 1-2 är riktigt bra, de flesta är bra/okej några är lite småtråkiga...

Jag röstar sju. Nu går jag och lyssnar på "Highway Star" med Deep Purple istället... det finns faktiskt sådan musik också. Jämfört med det är Lady Gaga inget, men om man ska jämföra alla andra artister som finns nu som Keisha och Katey Perry är Lady Gaga drottningen av musik.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in