💬
Logga in
Fuska.se

Star Wars Troligy Box

20 svar · startad

Många SW fans kommer nog gilla denna nyhet! Det ska nu komma en DVD Box med delarna IV-VI. Det kommer vara extramaterial på alla 3 filmer och den ska visst komma ut den 20 sept.

det har ju redan kommit ut dem filmerna på dvd! :o ;)

4-5?? Har dom kommit ut på DVD?

4-5?? Har dom kommit ut på DVD?

ja, 4-6!på en trilogi box!
18 May 2004

Oj... Har den? :blink:

Oj då måste jag köpa den!

Oj... Har den? :blink:

Oj då måste jag köpa den!

det har kommit ut för länge sedan!kanske till och med ett år sedan! :huh:
Nivå 4 · Lärling

ehh, jag tror ni missförstår varandra. efter nypremiären på de gamla filmerna kom en VHS-box med de gamla episoderna. nu iår kommer en DVD-box med samma filmer. George Lucas har tidigare vägrat att släppa ut dem på DVD.

Funderar på att köpa boxen, men njuag vill helst inte köpa den om det kommer en box med båda triliogier om nåt år. men Extramaterialet ska visst vara riktigt häftigt. Läs mer på StarWars.com, kanske finns lite på svenska på starwars.nu

Okej.. Tack för infot Skywalker!

19 May 2004

ehh, jag tror ni missförstår varandra. efter nypremiären på de gamla filmerna kom en VHS-box med de gamla episoderna. nu iår kommer en DVD-box med samma filmer. George Lucas har tidigare vägrat att släppa ut dem på DVD.

Funderar på att köpa boxen, men njuag vill helst inte köpa den om det kommer en box med båda triliogier om nåt år. men Extramaterialet ska visst vara riktigt häftigt. Läs mer på StarWars.com, kanske finns lite på svenska på starwars.nu

hur mycke ska den boxen kosta?
Nivå 4 · Lärling

600 kr ungefär

Nivå 7 · Fuskare

Var kan man köpa den?

600 kr ungefär

kostar det 600 spänn???!! :huh: ass mycke! :angry:

Var kan man köpa den?
du kan säkert köpa det i siba, elgiganten! :P

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Jag har redan alla Star Wars filmerna! Förutom Episode 3

Man kan itne än.. Den kommer ut den 20 september!

Jag har redan alla Star Wars filmerna! Förutom Episode 3

jag har också delarna som har komit ut men det e nog cool på dvd med extra matrial och sånt! :P :rolleyes:
Nivå 4 · Lärling

Var kan man köpa den?

jag kollade priset på webhallen.com, men dom har säkert satt ner priset eftersom det blir frakt. men man kommer ju kunna köpa den nästan var som helst

Är medlem på homeentertainment så det blir lite billigare för mig :)

Nivå 4 · Lärling

va också medlem där, men gick ur, så jäkla dyra exportpriser att det kostar lika mycket som i en vanlig affär

Ja... Köper inte så speciellt mycket därfirån men vill veta lite nyheter! Men jag tror jag avslutar snart från det!

Men åter till ämnet!

20 May 2004

Är medlem på homeentertainment så det blir lite billigare för mig :)

hur mycke får du i rabbat?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in