Hoppa till innehåll

Fuska.se Sångtävling!


Rekommendera inlägg

Tjenare!

 

Ska dra igång en riktig sångtävling nu.

 

 

Så här går det till:

 

Om du vill vara med så skickar du ett klipp när du sjunger en låt till mig i PM, du kommer att vara anonym. Jag publicerar ditt bidrag i tråden, utan info om vem som valt vem.

 

När vi kommer upp i ett visst antal så kör vi igång omröstningen, jag kommer antingen att ändra detta inlägg då, eller så kör vi den i en ny tråd. Då röstar man som i ESC, man get 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10 och 12 poäng till olika låtar. Vi måste alltså ha minst 10 bidrag! Ni röstar i tråden så att ni ska kunna se att jag inte fuskar eller liknande med omröstningen. Den med flest röster vinner helt enkelt. ;)

 

Jag tycker vi borde snacka med admin om ett bra pris. Typ att man får statusen "Sångare" istället för "#2 Medlem, "#3 minifuskare" etc.

 

 

Regler:

 

* Endast ett bidrag/person

* För att jag ska se att det är ni så ska ni i början av klippet säga "Till Fuska.se's sångtävling!"

* Skicka endast bidrag i PM till mig (med klippet, låtnamn och originalartist), detta för att ingen ska se vem som är vem. Allt för att förhindra kompisröstning.

* Bidragen måste inte vara jätteseriösa, men det ska höras vilken låt som sjungs samt att det är sång!

* Man FÅR använda akustiska instrument, man FÅR INTE använda sig av redigeringsprogram etc.

* Fler regler angående omröstningen tar vi senare.

 

 

Övrigt:

 

Frågor ställs i tråden eller via PM till mig, undrar ni över något så är det bara att fråga!

 

 

Kom igen och ansök, var inte blyga! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ursäkta för dubbelinlägg, men vill meddela en sak. Har snackat med admin nu, han säger att det går att fixa så att vinnaren får något skoj "namn", typ "Sångare" istället för de gamla tråkiga "#2 Medlem" osv..

 

Var inte blyga att ansöka nu. Behöver som sagt inte vara jätteseriöst, men det ska höras vad det är och att man sjunger ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...