Hoppa till innehåll

Geara Upp För Zandalari


Rekommendera inlägg

Goddag, jag kör en Blood Death Knight som dingade 85 för ett tag sedan. Jag har fullt heroic gear och även några epics, och i princip allt är tanking gear. Men jag dör ända alldeles för lätt när jag tankar i Zandalari. Det har inte varit healern som är dålig, dom har oftast haft riktigt bra gear. Jag har även gemmat allt mitt gear med Stamina/Dodge/Parry. Så, hur fan ska jag få upp mitt gear för att kunna tanka?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Din spec är okej, du har inga enchants och du saknar ett par gems. Du ska ändå kunna klara av att tanka med detta gearet då jag inte kommer under 100k hp någon gång. Länkar min här bara för att jämföra Armory

Det som är fel är att ni antagligen inte använder cc's. Ifall du inte vet vad det är så är det spells som Polymorph, Hex, Fear etc

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Din spec är okej, du har inga enchants och du saknar ett par gems. Du ska ändå kunna klara av att tanka med detta gearet då jag inte kommer under 100k hp någon gång. Länkar min här bara för att jämföra Armory

Det som är fel är att ni antagligen inte använder cc's. Ifall du inte vet vad det är så är det spells som Polymorph, Hex, Fear etc

Ska köra lite med mina kompisar som kan CCa, och jag körde en random och lyckades ta björnbossen i Zul'Aman och fick en ny Helmet och en ny chest, har även börjat använda Death Strike så mycket jag kan och det gick mycket bättre.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En sak är iaf väldigt viktig att komma ihåg.

Vi är inne i cata, inte wotlk, så stamina är mindre prioriterat än dodge, parry.

Dvs ta inte items som necken bara för att den är epic och har mer stamina. Satsa på ren avoidance.

Redigerat av Ponne92
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...