Hoppa till innehåll

Wow Error,kan Inte Installera Burning Crusade


Zendre
 Dela

Rekommendera inlägg

När jag installerar wow så får jag felmedelande. Could not load (alltid olika filer. ofta wmo.mpq dock) there might be something wrong with your system or c:/. try to install again and if the problem persists plz contact blizzard support. ungefär .

Ny dator från elgiganten

 

Har installerat om wow classic går fortfarade inte

Redigerat av Thegamero
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare! Jag tror inte problemet är din dator, utan snarare själva installationen. Använder du skivor för att installera så kan det vara problemet.

 

Vad jag skulle föreslå är att du avinstallerar allt som har med WoW att göra, för att sedan starta om datorn och ladda hem game-klienten här (Full Game Client). Beroende på vilket system du har i datorn så väljer du antingen Windows eller Mac. Vet inte hur installationen med klienten fungerar riktigt, men om du bara vill installera Burning Crusade så bör det finnas ett alternativ för det.

 

Hoppas det var till lite hjälp i alla fall och lycka till!

Redigerat av CrippLE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare! Jag tror inte problemet är din dator, utan snarare själva installationen. Använder du skivor för att installera så kan det vara problemet.

 

Vad jag skulle föreslå är att du avinstallerar allt som har med WoW att göra, för att sedan starta om datorn och ladda hem game-klienten här (Full Game Client). Beroende på vilket system du har i datorn så väljer du antingen Windows eller Mac. Vet inte hur installationen med klienten fungerar riktigt, men om du bara vill installera Burning Crusade så bör det finnas ett alternativ för det.

 

Hoppas det var till lite hjälp i alla fall och lycka till!

Du väljer till vilken expansion du vill instalerar, så får du alla tidigare än den också.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Har installerat burning crusade nu fast jag kan inte spela när min bror spelar för när jag trycker på enter world så laddas spelet upp och sen fryser allt så jag är tvungen att öppna aktivitetshanteraren och stänga ner det där.. men men tack för hjälpen:)

Redigerat av Thegamero
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har installerat burning crusade nu fast jag kan inte spela när min bror spelar för när jag trycker på enter world så laddas spelet upp och sen fryser allt så jag är tvungen att öppna aktivitetshanteraren och stänga ner det där.. men men tack för hjälpen:)

Spelar ni på samma konto så kan det vara felet, obviously.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...