kid ikaros
Vilket/vilka Spel Längtar Du Mest Till Nu?
Stavas: Kid Icarus (Uprising)
Men längtar väll mest till oot, kommer bli så grymt häftigt xP
Animal Crossing 3ds.
Kid Icarus
Luigis Mansion 2
Det är typ dem jag kommer skaffa först också när man skaffar 3ds.
Måste ju dock säga att jag längtar allra mest till ssb4 men det blir väll att köpa wii U versionen inte 3ds versionen. Dryg väntan när man vet att dem inte ens börjat på det.. =/
↗ till inläggetHur vet du att de inte har börjat? Wii U finns redan, den har bara inte släppts. Det finns inget som hindrar företagen från att skapa spel till den.Måste ju dock säga att jag längtar allra mest till ssb4 men det blir väll att köpa wii U versionen inte 3ds versionen. Dryg väntan när man vet att dem inte ens börjat på det.. =/
↗ till inläggetFör att Project Sora jobbar med Kid Icarus just nu. ;)Hur vet du att de inte har börjat? Wii U finns redan, den har bara inte släppts. Det finns inget som hindrar företagen från att skapa spel till den.
De behöver en massa nytt folk på företaget, annars kommer SSB4 bara till en konsol och lär ta 5 år att färdigställa.
SSB(?)
Animal crossing 3ds
Mario kart 3ds
Oot
Ps. Någon som vet när mina spel kommer till Sverige( förutom Oot)
Super Mario 3D Land (18 November)
Mario Kart 7 (2 December)
SKYRIM! Dt släpps idag! 11.11.11
↗ till inläggetSKYRIM! Dt släpps idag! 11.11.11
Haha, du vet att detta är 3DS forumet?
ONT: Donkey Kong och Mario 3DS
↗ till inläggetTrodde att Skyrim skulle komma till 3DS men annars ås släppts Lego Harry Potter Years 5-7 idag.Haha, du vet att detta är 3DS forumet?
Super Mario 3D Land, kommer troligen köpa en 3DS endast för det spelet.
Tekken Prime Edition!
super mario 3d land, mario kart 7 ock Oot.
ska köpa super mario 3d land idag! :D
Super Mario 3D Land och Mario Kart 7. MK7 ser riktigt skoj ut, det bästa i serien på bra länge känns det som :)