Hoppa till innehåll

Magmaw 10 Man


Rekommendera inlägg

Nomatic har en otroligt stor tendens att skriva värdelösa inlägg. Hur som helst tycker jag du bör dubbelkolla taktiker på Youtube så att du är helt säker och även prata med dina guildmates hur ni ska göra innan ni tar upp fighten. Om ni använder Skype eller Ventrilo för att prata med varandra så kommer det bli lättare att samarbeta. Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

CrippLE, allt man behöver göra på Magmaw Normal är att hålla aggro.

 

Jag håller mina inlägg korta, för att inte börja skriva om något helt off-topic eller nämna det uppenbara. Vilket var just det du gjorde i hela ditt inlägg, nämna det uppenbara.

 

Gör om, gör rätt gällande ge kritik.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

CrippLE, allt man behöver göra på Magmaw Normal är att hålla aggro.

 

Jag håller mina inlägg korta, för att inte börja skriva om något helt off-topic eller nämna det uppenbara. Vilket var just det du gjorde i hela ditt inlägg, nämna det uppenbara.

 

Gör om, gör rätt gällande ge kritik.

Haha ja, jag gick verkligen off-topic i HELA mitt förra inlägg. Du kanske bara läste den första meningen som fick dig lite upprörd? Dessutom är dina "korta inlägg" oftast meningslösa då du ofta beter dig väldigt stöddigt - har läst inlägg från dig där du beter dig som en riktig tölp. Tror forumet skulle klara sig bättre utan dina så kallade inlägg eftersom du verkar tro att bara för att du sitter bakom en datorskärm så kan du bete dig hursomhelst mot människor. Känns ohyggligt korkat om du frågar mig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hårda ord från en liten pojke. Det är just mot såna som dig som jag är stöddig, varför? Skitungar. Vackrare än så kan jag ej förklara det.

 

Är lika otrevlig mot skitungar öga mot öga som jag är bakom en dataskärm.

 

On-topic:

Här har TS en video på Magmaw:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Magmaw klarade vi galant, pch en tanking trinket droppades och jag vann rollen. :D Nu håller vi på med Omnitron. Vi whipade en gång, men den här gången tar vi det förmodligen.

Härligt att höra. Keep it going!

 

Hårda ord från en liten pojke. Det är just mot såna som dig som jag är stöddig, varför? Skitungar. Vackrare än så kan jag ej förklara det.

 

Är lika otrevlig mot skitungar öga mot öga som jag är bakom en dataskärm.

 

On-topic:

Här har TS en video på Magmaw:

Så du påstår att jag är en liten pojke när ålderskillnaden mellan oss är cirka ett år? Ber dig bara att sluta gömma dig bakom en datorskärm där du leker macho-man. Du tillför inget till forumet ändå.

 

Betvivlar även starkt ditt sista påstående - samtidigt bevisade du även min poäng i mitt ovanstående inlägg. Mellan oss två, är det nog du som bör växa upp ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...