↗ till inlägget10/10 För namnNamn: 4/10 okej, men vet inte vad det kommer ifrån.
Signatur: 4/10 det är en reklam till en grupp som heter spel kilarna? Okej...
10/10 för signatur
↗ till inlägget10/10 För namnNamn: 4/10 okej, men vet inte vad det kommer ifrån.
Signatur: 4/10 det är en reklam till en grupp som heter spel kilarna? Okej...
10/10 för signatur
3/10
2/10
Namn: 3/10, Ps3 FTW!
Signatur: 3/10, gillade inte den. :(
↗ till inläggetgår inte att ge dig högreNamn: 3/10, Ps3 FTW!
Signatur: 3/10, gillade inte den. :(
10/10 för namn
10/10 för signatur
↗ till inläggetgår inte att ge dig högre
10/10 för namn
10/10 för signatur
Vad var det där för ful björn?
onT: Namn: 2/10 whore är inget fint nej. Men jag vet åtminstone vad det betyder. Stämmer inte så bra in på dig heller. Eller?
Signatur: 1/10 Fattar inte
↗ till inlägget10/10 för namnVad var det där för ful björn?
onT: Namn: 2/10 whore är inget fint nej. Men jag vet åtminstone vad det betyder. Stämmer inte så bra in på dig heller. Eller?
10/10 för signatur
↗ till inläggetÄndrade du från 3/10 till 2/10? :( Och nej, jag ligger inte med vem som helst. :DVad var det där för ful björn?
Googla "INFP" och "enneagram" så kanske du kan lära dig någonting intressant också.
Sorry, men ändrade mig, tycker inte att Hora passar så bra... och juste! Du ligger ju inte med vem som helst! Anledning.
OnT: Jo jag har redan betygsatt dig.
Men du får väl 3/10 då för namnet, men det är fortfarande lågt.
Signatur: 2/10 fortfarande konstigt... men jo jag läste om det där enneaprogram... hmmm. Ja...
↗ till inläggetJag tror du är ESFJ och 2w3 eller 6w7 SP/SO.Sorry, men ändrade mig, tycker inte att Hora passar så bra... och juste! Du ligger ju inte med vem som helst! Anledning.
Signatur: 2/10 fortfarande konstigt... men jo jag läste om det där enneaprogram... hmmm. Ja...
Namn: 4/10. Trist men det duger.
Signatur: 1/10. Nääää.
↗ till inlägget10/10 för signaturSorry, men ändrade mig, tycker inte att Hora passar så bra... och juste! Du ligger ju inte med vem som helst! Anledning.
10/10 för namnet
↗ till inläggetEHUM, någon har inte hängt med i internets... jao... grejs ser jag.Vad var det där för ful björn?
det är PEDOBEAR. :>
OnTopic:
Teh charles ingvar be goodie, 6/10
Signaturen ger jag 10/10 för jag vet vart de kommer ifrån ^^
↗ till inlägget9/10 för avtaren 8/10 för signaturenEHUM, någon har inte hängt med i internets... jao... grejs ser jag.
det är PEDOBEAR. :>
OnTopic:
Teh charles ingvar be goodie, 6/10
Signaturen ger jag 10/10 för jag vet vart de kommer ifrån ^^
↗ till inlägget9/10 för avtaren 8/10 för signaturen
det var namn och sig inte avatar och sig
Namn 3/10
sig 5/10
3/10
1,5/10
0/10 för namnet
0/10 för signaturen