Knepigt? Jag vet inte det, jag.
Båda dessa skivomslag har getts ut med fungerande blixtlås.
Knepigt? Jag vet inte det, jag.
Båda dessa skivomslag har getts ut med fungerande blixtlås.
Nej! Men du är inte helt ute och cyklar.
Attans, tänkte väl nästan att det var för lätt. Då får jag kliva undan en stund och se om någon annan kan innan jag tar till en sökmotor.
Båda albumen är ritade av Andy Warhol?
Yesssåärdet!
MEN VA!?! DET VAR JU SÅ LÄTT ATT JAG INTE ENS GISSADE PÅ DET; FÖRSTA SKIVAN HETER JU TILL OCH MED SÅ!
...
Jag menar, grattis Draghguggwhor.
EDIT: nya visningsnamnet.
Ingen aning hur svår denna är, antar att den kan vara lite knepig.
↗ till inläggetBättre lycka nästa gång. :DMEN VA!?! DET VAR JU SÅ LÄTT ATT JAG INTE ENS GISSADE PÅ DET; FÖRSTA SKIVAN HETER JU TILL OCH MED SÅ!
...
Jag lär aldrig komma på någon koppling alls, så var det med det. :P
↗ till inläggetSkivan heter The Velvet Underground & Nico, men som designer av omslaget står Andy Warhols signatur längst ner.MEN VA!?! DET VAR JU SÅ LÄTT ATT JAG INTE ENS GISSADE PÅ DET; FÖRSTA SKIVAN HETER JU TILL OCH MED SÅ!
...
:sorcerer:
↗ till inläggetJust ja, fel av mig. BUT STILL. Din slingrige filur.Skivan heter The Velvet Underground & Nico, men som designer av omslaget står Andy Warhols signatur längst ner.
:sorcerer:
↗ till inläggetTycker ni ska börja gissa här istället för att komma med bortförklaringar :(
Ingen aning hur svår denna är, antar att den kan vara lite knepig.
Förlåt. :D
Jag har faktiskt väldigt dålig koll på folk i den här genren, men jag vet att de två har jobbat ihop, har det du tänker på något med det att göra?
↗ till inläggetDet har lite med det att göra.Förlåt. :D
Jag har faktiskt väldigt dålig koll på folk i den här genren, men jag vet att de två har jobbat ihop, har det du tänker på något med det att göra?
Eftersom ingen verkar kunna så ger jag en ledtråd. Det har som sagt inte med att dom två har jobbat med varandra, det handlar om vem dom två har jobbat med under ungefär hela sin karriär.
Dr. Dre?
↗ till inläggetDet är korrekt, eller egentligen att båda låtarna är producerade av Dre, men jag antar att det var det du menade.Dr. Dre?
:gitarr:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in