nån som har det? vad e det för spel på det?`hur mycke kostar det? :unsure:
Psp
det har inte kommit ut en i sverige!
när kommer det då? :blink:det har inte kommit ut en i sverige!
det har inte kommit ut nånstans i världen, kommer i början på 2005
jag har hört att det ska kosta strax under 2000kr, typ 1900 eller nåt
då kommer nintendo ds psp kommer sent i år:)det har inte kommit ut nånstans i världen, kommer i början på 2005
f*n vad dyrt. Borde det inte kosta mellan 500-1000 kr....jag har hört att det ska kosta strax under 2000kr, typ 1900 eller nåt
va dyrt! :angry:jag har hört att det ska kosta strax under 2000kr, typ 1900 eller nåt
jag hörde att det skulle kosta typ 1400 kr. Game Boy Advance kostade ju typ det när den kom ut och kostade 1200 kr rätt länge
Jag tror att Ds kommer att slå psp lätt.... Vad tror ni?
tror tvärtom, psp´s grafik kommer att vara nånting mellan dreamcast och ps2, ds´s kommer vara som N64.psp kommer man kunna se film och lyssna musik på, det kommerman inte kunna göra på ds. sen tror jag att psp kommer vara lättare att använda.
tänk lite det ska va dyrt.det är ju en dvd som man kan ta med.
i min tidning ska vara mycke bättre för det ska ha ett minne på 8mg eller mer! :o :blink:Jag tror att Ds kommer att slå psp lätt.... Vad tror ni?
Men GBA SP kostar ju 1200 nytt, så det kanske inte är så konstigt att e nyare konsol kostar mer...(Rowyn @ 19/05-2004 09:33:38)jag har hört att det ska kosta strax under 2000kr, typ 1900 eller nåt
f*n vad dyrt. Borde det inte kosta mellan 500-1000 kr....
PSP kommer leda NINTENDO DS
PSP är ful... om jag skulle köpa den så skulle dt vara för metal gear ac!d..
snyggare än DS iallafall...och Advance...och color...och pocket och originalet
ja, PSP ser ut att bli en bra spelmaskin!
tycker jag med! :)ja, PSP ser ut att bli en bra spelmaskin!
Jagtror iaf inte att psp kommer att slå ds.... Grafiken på ds ska vara bättre än nintendo 64.... På den här sidan så står det allt vad ds kommer attt ha.... http://www.nintendo.se/news/news.asp?maini...&newsid=1237....