Hoppa till innehåll

Spännda Till Harry Potter Dödsrelikerna Del 2?


Epixa
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har nyligen bokat alla biljetter! Underbart, längtar verkligen.

Jag äslkar självklart Harry Potter, har också läst böckerna... flera flera gånger.

Ska också se den i 3D och funderar på att typ rita ett ärr i pannan eller liknande :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kommer väl se den någon gång antar jag, men jag går inte direkt och väntar. Har fortfarande inte sett del ett.

 

Harry Potterfilmerna är av väldigt blandad kvalité, att läsa böckerna ger en mycket bättre upplevelse. Skådespeleriet har en del ljusglimtar (Alan Rickman är made of win), men för det mesta är det faktiskt rätt mediokert. Utom Daniel Radcliffe som faktiskt bara är usel. :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var på Gala premiären i london! Det var awesome!

Coolt! Jag vill också :D

 

Kommer väl se den någon gång antar jag, men jag går inte direkt och väntar. Har fortfarande inte sett del ett.

 

Harry Potterfilmerna är av väldigt blandad kvalité, att läsa böckerna ger en mycket bättre upplevelse. Skådespeleriet har en del ljusglimtar (Alan Rickman är made of win), men för det mesta är det faktiskt rätt mediokert. Utom Daniel Radcliffe som faktiskt bara är usel. :|

Jag tycker alla skådespelare är bra, helt otroligt att man hittat de redan som 10-åringar!

Snape är också bra men min favorit är nog Tonks, kommer inte ihåg vad hon hette (skådespelaren alltså)

Varför tycker du Daniel är dålig för? Jag tycker han är skitbra :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...