Hoppa till innehåll

Spännda Till Harry Potter Dödsrelikerna Del 2?


Epixa
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag fattar noll.

Filmen var tråkig, get over it.

Sen om jag fick välja så skulle Clémence Poésy va med varenda sekund av filmen.

 

Smaken är som baken, dags att du lär dig det. Sen så sa jag aldrig att de skulle gå tillbaka till Hogwarts, om de hade läst två inlägg innan mig så hade du förstått.

 

Note: Jag har varit här sedan 2003, vem tror du mellan dig och mig är troll här?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Filmen var tråkig, get over it.

Sen om jag fick välja så skulle Clémence Poésy va med varenda sekund av filmen.

 

Smaken är som baken, dags att du lär dig det. Sen så sa jag aldrig att de skulle gå tillbaka till Hogwarts, om de hade läst två inlägg innan mig så hade du förstått.

 

Note: Jag har varit här sedan 2003, vem tror du mellan dig och mig är troll här?

Vad jag menade när jag kallade dig troll var att du bara sa att den är tråkig(vilket jag inkulsive många andra inte alls tycker) och du hade inga argument varför den var tråkig.

Och förresten varför är det ett så stort problem med att Clémence Poésy inte var med mycket(som sagt hon hade en bi-roll). Hon var bra och Snygg visst men Harry Potter filmerna är väl inte de enda som hon har spelat i :huh: ?

 

Gillar du inte den? Okej då alla har olika smak <_< . Jag älskade den men vad var det som gjorde den så tråkig?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad jag menade när jag kallade dig troll var att du bara sa att den är tråkig(vilket jag inkulsive många andra inte alls tycker) och du hade inga argument varför den var tråkig.

Och förresten varför är det ett så stort problem med att Clémence Poésy inte var med mycket(som sagt hon hade en bi-roll). Hon var bra och Snygg visst men Harry Potter filmerna är väl inte de enda som hon har spelat i :huh: ?

 

Gillar du inte den? Okej då alla har olika smak <_< . Jag älskade den men vad var det som gjorde den så tråkig?!

Inte ens Emma Watson var het i filmen, vilken besvikelse.

Sen på det så var Clémence Poésy bara med i knappt en halv scen! Helt ofattbart.

:] Redigerat av zazaza
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...