Zome Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 Ja, i Options kan man välja olika nivåer typ, Peaceful t.ex, men är Peaceful helt utan monster? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 Peaceful är utan monster och om du tar falldamage så fylls hälsan på...men om du vill ha monster men vara odödlig tkr jag du ska skaffa singleplayer commands och skriva in "damage" då stängs skadan av.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 Skriv /kill för att döda alla monster inom 24 rutor ifrån dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 Men då måste han ha singleplayer commands eller spela på en server med essentials! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 Jasså, är inte så insatt, spelar alltid på min riktiga server.. Har bara testat singleplayer 30 minuter eller nått. Tråkigt att spela själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 jag gillar heller inte singleplayer och spelar mest multiplayer....finns det chans att man får joina din server eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Den klarar tyvärr inte så många spelare.. Det laggar ganska rejält när alla mina 3 polare spelar på den :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 (redigerat) Ok men adda mig på skype, jag ska ha en live stream på min kompis server, var med i den du oxå linustw10 heter jag på skype! Redigerat 15 Juli 2011 av skatan222 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Jo, vargar finns. :cry: Men det verkar som att de bara attackerar dig om du attackerar dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Jo, vargar finns. :cry: Men det verkar som att de bara attackerar dig om du attackerar dem.Och slimes. Men de gills inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Och slimes. Men de gills inte.Slimes spawnar inte på peacefull, men dom försvinner inte när man ändrar till peacefull. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 blev lite besviken att till och med nether var helt utan mobs även i peacefull, notch kunde ha lämnat åtminstone zombiepigmen där, de är ju passive till att börja med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg