Då borde det vara värt 300 spänn...
Vilket Är Det Mest Prisvärda...
Det mest köpvärda spel som jag kommer att köpa är nog GTA Double Pack.... Två gta spel för priset av ett.... Kan ju inte bli bättre...
Nä, men jag har dom spelen på data, så jag är inte så sugen på något av dom spelen...
köp halo det blir bra speciellt om du aldrig förr har spelat det. ;)
"the suffering" köpte av en kompis för 50 kr
snacka om en bra afär :D
Vad är det för spel?
Köp halo, du ångrar dig inte...
Kanske Halo är mitt mest prisvärda spel
Halo 1 Har jag klara ut det är kul när man kör med 2 Xboxkonsoller jag har gjort de ungefär 5 gånger!
Min kompsi har ett xbox så man kanske skulle köpa det och koppla ihop dom för att prova...
Soul Calibur 2. endast 129 kronor på webhallen. Jag har spelat det som en janne sen jag köpte det, d v s en vecka sen.
Det spelet har jag redan löpt, för 199:- på ica maxi, men då slipper man ju frakten!
Soul Calibur 2. endast 129 kronor på webhallen. Jag har spelat det som en janne sen jag köpte det, d v s en vecka sen.
:meddum:
Vad är det för spel
det mest prisvärda spel jag har köpt är true crime
Är det coolt? Min kusin har det på dator och säger att det är skit...
:o hallå vad är
för spel ??? :cry:Soul Calibur 2
Ett fightarspel! Det är typ som DoA 3...
okej, Tycker ingen att Halo är bra. Det är nämligen mitt mest prisvärda spel. :rambo: :ph34r:
det kostar väll bara 300 spänn om jag minns rätt...?
Det är inte jättebra men.... Det är inte dåligt heller.... Jag skulle ge det 7/10... Gta är mycket bättre än det....Är det coolt? Min kusin har det på dator och säger att det är skit...
soulcallibur.. är bara figthing och det är faktiskt inte så skoj d blir ganska långtråkigt... men CS condition ZERO är GET skoj asså :ph34r: