Hur ofta äter du mackor?
Laytons Frågetråd
↗ till inläggetOj då, kul för dig :D Har inte fått mina betyg än.
Ont: Har du funderat över, vad du ska göra när du går ut gymnasiet? Förutom att söka jobb osv..
(Knasig fråga, men du kanske gillade den? :P)
Jag kanske vill spela i band då, fortsätta med musiken. Jag är förmodligen både bättre på gitarr och att sjunga då :)
↗ till inläggetVarje morgon, till frukost. Och sen tar jag antingen en macka eller en frukt till mellanmål.Hur ofta äter du mackor?
Tja, hur mås det?
↗ till inläggetVarför inte?Man ska inte förälska sig i bokstäver.
Man ska faktiskt inte låta sig påverkas sig av dem alls. Skelzor kan inte veta om jag bara säger så för att få vänner på fuska...
Fast nu hade han ganska dåligt självförtroende så jag var snäll mor honom och han var snäll mot mig :)
Men han kan ju fortfarande inte veta om jag är en P57:a.
Man ska inte lita på internet-folket.
Jag vill resa till Indien, eller kanske Stora Barriärrevet i Australien. Safari i Afrika? Hurtigruten har jag också lust att åka :)
Mina bästa kompisar är från internet.
Har träffat kompisar från internet irl.
Klart man ska vara försiktig, men. Men kan lita på en del.
Så frågan är: Varför ska man inte lita på folk på internet?
↗ till inläggetTja, hur mås det?
Jag mår bara bra tack, själv? :)
↗ till inläggetDu kan inte riktigt veta om jag verkligen är en F14, om jag verkligen gillar Layton. Du har aldrig hört min röst eller något, så du kan sällan aldrig riktigt veta. Om något tänker för sig själv men om du inte ser dess gärna så är det inte så bra. Men de behöver inte vara falska.Varför inte?
Mina bästa kompisar är från internet.
Har träffat kompisar från internet irl.
Klart man ska vara försiktig, men. Men kan lita på en del.
Så frågan är: Varför ska man inte lita på folk på internet?
Om du vill spela i ett band, vad för typ av band då?
Rock, pop, thrash-metal?
↗ till inläggetJag vill nog spela rock, både lugnare och hårdare. Inte så mycket metal, men viss metal kanske :)Om du vill spela i ett band, vad för typ av band då?
Rock, pop, thrash-metal?
Sen vill jag gärna skriva egna låtar, men de är inte så rockiga, mer jazziga, skulle nog passa min röst mer, men ändå något trevligt gitarrsolo i. Typ jazzrock!
Vad tycker du om det här?
↗ till inläggetMan kan hört andra genom voice chat och haft webcam på.Jag mår bara bra tack, själv? :)
Du kan inte riktigt veta om jag verkligen är en F14, om jag verkligen gillar Layton. Du har aldrig hört min röst eller något, så du kan sällan aldrig riktigt veta. Om något tänker för sig själv men om du inte ser dess gärna så är det inte så bra. Men de behöver inte vara falska.
Visst, kan ju vara någon annan som sitter där.
↗ till inläggetMan kan hört andra genom voice chat och haft webcam på.
Visst, kan ju vara någon annan som sitter där.
jag tror hon mer pratar om att skriva.
Och när man har voice chat så kan man säkert ändra rösten.
Vet du vad Skype är?
↗ till inläggetVad tycker du om det här?
Hemsk låt, nej fy.
↗ till inläggetJapp, asså jag snackar mest om fuska.se nu.jag tror hon mer pratar om att skriva.
Och när man har voice chat så kan man säkert ändra rösten.
↗ till inläggetJa.Vet du vad Skype är?
Är du beroende av Facebook?
Vad tycker du om detta?
Videogame: Nej.
Dunderdasenn: Man får inte fråga frågor om bronies. Hursomhelst kan jag bara säga att jag inte lyssnar på sån musik och att jag är starkt fientlig mot bronies.
Ser inte hur electrovadfanförgenredet'r är ponyrelaterat.
↗ till inlägget1. Varför då?Dunderdasenn: Man får inte fråga frågor om bronies. Hursomhelst kan jag bara säga att jag inte lyssnar på sån musik och att jag är starkt fientlig mot bronies.
2. Varför då?
↗ till inläggetSer inte hur electrovadfanförgenredet'r är ponyrelaterat.
Det är ju ponymusik.
↗ till inläggetFör att jag inte gillar bronies. De ärr uppmärksamhetkrävand eoch spammar ned min frågetråd istället för att hålla TYST och kolla på sina videos IFRED.1. Varför då?2. Varför då?
Och jag är fientlig emot dem för att de är töntiga.
↗ till inläggetdet är ganska brutalt och omänskligt, tycker inte du det?Och jag är fientlig emot dem för att de är töntiga.
↗ till inläggetNej, det är musik utan lyrics, alltså skulle jag säga att ämnet är subjektivt.Det är ju ponymusik.