💬
Logga in
Fuska.se

Lynott Frågetråd

168 svar · startad

Trådstartare #161
↗ till inlägget

Var det inte du som "predikade" spice när det var nytt nånstans i debattforumet eller vad det var?

Det vet jag inte, bara negativt predikant isåfall hoppas jag.

↗ till inlägget

Det vet jag inte, bara negativt predikant isåfall hoppas jag.

Har alltid haft i huvudet att du var en av dem som beställde hem det då, men det kanske kan ha blandats ihop med att det var din kompis eller så tänker jag på någon helt annan.

3 Oct 2013

Vad hade du gjort om du haft den viljestyrka som krävs? (kanske lite konstig fråga men förhoppningsvis förstår du vad jag menar)

4 Oct 2013
Trådstartare #164
↗ till inlägget

Har alltid haft i huvudet att du var en av dem som beställde hem det då, men det kanske kan ha blandats ihop med att det var din kompis eller så tänker jag på någon helt annan.

Jaha, nää det kan jag inte påstå att jag gjorde :P

Nån enstaka kompis som beställde det när de var nytt, men det var väldigt länge sen.

↗ till inlägget

Vad hade du gjort om du haft den viljestyrka som krävs? (kanske lite konstig fråga men förhoppningsvis förstår du vad jag menar)

Krävs för vad?

Alltså, finns det något som du egentligen väldigt gärna skulle vilja men du har liksom inte "orken" eller självmotivationen att ta tag i det och göra det?

7 Oct 2013
Trådstartare #166
↗ till inlägget

Alltså, finns det något som du egentligen väldigt gärna skulle vilja men du har liksom inte "orken" eller självmotivationen att ta tag i det och göra det?

Typ tusen saker, bla. ut och resa, börja plugga, sluta jobba, börja träna osv :p

8 Oct 2013

har du något handikapp och/eller en udda egenskap så som vänsterhänt/färgblindhet etc. ?

9 Oct 2013

Vilken är din favoritpokèmon?

10 Oct 2013
Trådstartare #169
↗ till inlägget

har du något handikapp och/eller en udda egenskap så som vänsterhänt/färgblindhet etc. ?

Nää, har haft lite problem med ryggont sen jag var tonåring men det börjar gå över nu. Annars är det inget, är inte ens allergisk mot något.

↗ till inlägget

Vilken är din favoritpokèmon?

Troligtvis Gyarados mest för att Magikarp är så värdelös och Gyarados är sjukt badass, brukade alltid köpa Magikarp när jag spelade Pokémon Blå och powerboosta honom, blev alltid så glad när jag fick Gyarados efter mycket slit :')

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in