Hoppa till innehåll

Information Om Någon Citerar


Layton
 Dela

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Det går att ha olika åsikter, bro. Varför vore det idiotiskt? Det är ju inte så ofta någon citerar ändå. Och man kan ställa in tänkte jag.

 

Men prenumenera på ämnen... kan man få PM då, eller bara mail, tycker mail vore ganska onödigt då jag föredrar att ta del av nyheterna här på fuska.

Men själv tycker jag om att man skulle få PM för jag har missat väldigt mycket när folk citerar och det betydre ju att de kommenterat det man sagt, vilket är bra att höra.

Men så tycker jag.

 

Eller så kan man ju ha en funktion som KawaiiNek0 sa... något som gör så att man ser om någon svarar i ämnet... alltså inte PM.

Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Eller så har man så att man kan välja något i stil med "aktivera PM vid svar" när man skriver inlägget, istället för "aktivera e-postmeddelande vid svar" som finns nu. Så att man väljer själv vilka inlägg det ska gälla.

 

Eller som någon sa, tror det var KawaiiNek0. SweClockers har ett bra system.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...Kan man inte bara läsa trådarna man är aktiv i? Då lär man ju märka om någon har citerat ens inlägg.

Precis, forumet är inte så otroligt stort. Skapar man en tråd så får man väl ta och läsa den. Dumt förslag, skulle bli otroligt kladdigt om man fick pm varje gång någon citerar en. En funktion likt SweC vore att föredra, forumet har rätt mycket att lära sig av SweC faktiskt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst KawaiiNek0

forumet har rätt mycket att lära sig av SweC faktiskt.

Senast var de ju ändringen i citat, som är en kopia av swecs :P

 

Men ja, anledningen att jag stannar här är bara för folket, själva sidan rent av, ja faktiskt suger :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ont: Jo, visst Swec-system eller vad det hette skulle vara mycket bättre, jag håller med om att lådan kan bli överfull, men vet inte om det skulle vara jobbigt att fixa en sån funktion? Att ställa in PM låter enklare, men vad vet jag, jag kan inget om hur man skapar sidor och uppdaterar dem.

 

Men många sidor har ju citatfunktion, inte bara Swec, så varför kan inte fuska ha det? :)

 

EDIT: Tog bort lite onödiga grejer.

Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ont: Jo, visst Swec-system eller vad det hette skulle vara mycket bättre, jag håller med om att lådan kan bli överfull, men vet inte om det skulle vara jobbigt att fixa en sån funktion? Att ställa in PM låter enklare, men vad vet jag, jag kan inget om hur man skapar sidor och uppdaterar dem.

 

Men många sidor har ju citatfunktion, inte bara Swec, så varför kan inte fuska ha det? :)

 

EDIT: Tog bort lite onödiga grejer.

För att ingen citerar här.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst KawaiiNek0

För att ingen citerar här.

Du citerade just, och väldigt många andra gör det.

 

Jag gör det av vana, och flera andra skulle säkert börja med det om det fanns en anledning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...