Hoppa till innehåll

Hjälp Med Datorn Igen...


DjLudde
 Dela

Rekommendera inlägg

När jag drar på datorn så står det bara "Windows Startas", men det händer inget och datorn jobbar inte ens...

Vad kan ha hänt och kan jag fixa det (utan att allt jag har på datorn ryker)?

Är otroligt tacksam för hjälp, den som hjälper mig kan få alla mina fuskamynt (inte för att jag har så många).

Fråga också frågor om det behövs ;)

Redigerat av DjLudde
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu efter att det stått windows startas i cirka en timme så blev skärmen blå, det kom ett enormt error (som jag ej hann läsa) och datorn startades om..

 

Kör i en Linux Live CD och kopiera över alla viktiga filer till en extern hårddisk. Omformatera sedan datorn.

Funkar det med en windows cd också? Redigerat av DjLudde
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag borde kanske ha sagt felsäkert läge. Men istället för att testa det först som kanske skulle funka, så sa jag Live CD direkt som kommer funka. Utifrån felsäkert läge kan du också backa upp alla dina filer innan du formaterar om (ifall hårddisken är intakt).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag borde kanske ha sagt felsäkert läge. Men istället för att testa det först som kanske skulle funka, så sa jag Live CD direkt som kommer funka. Utifrån felsäkert läge kan du också backa upp alla dina filer innan du formaterar om (ifall hårddisken är intakt).

Jag förstår :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...