OpeningTitles Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Tja! När jag ska spela minecraft så funkar det inte det står bara: C Mojang (ni vet..) Sen har jag tagit bort allting då för att göra re-install men det funkar fortfarande inte? Den stannar på C mojang bilden :/ Hjälp uppskattas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Vilket OS har du? Om linux, starta minecraft via terminalen och se vad du får för output. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 30 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Mac, som suger dammråtta :D försökte lägga till en MOD, men du vet.. jag failar som vanligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Har du raderat META-INF mappen i minecraft.jar? Mac har ju också en terminal. Skriv "java -jar minecraft.jar" och se till att du är i samma mapp som filen ligger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 30 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 HAHA, exakt det jag har gjort. ''Unable to acces minecraft.jar'' Hmm.. justja fan haha. Minecraft.jar'en är borta :D har tagit bort den också för några minuter sen.. EDIT: yay! det funkar nu! Vet inte vad felet var :/ men jag tog bort BIN mappen igen och installerade om det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Men du skulle väl installera en mod? Om du tar bort mappen som du gjorde och sen startar igen så laddar den ner spelet på nytt, utan mod. ''Unable to acces minecraft.jar'' betyder helt enkelt att den inte hittar filen. Du måste vara i rätt mapp när du skriver kommandot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 I framtiden, öppna launchern och tryck Options och sedan på force update så borde allt funka sen oavsett hur mycket du har ställt till det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 1 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 (redigerat) Justja :/ Glömde att jag kunde köra force update :( Redigerat 1 Oktober 2011 av OpeningTitles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg