Guggo Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 En lägenhet i Stockholm går på 1 miljon. Såvida huset inte ligger i en glesbygd får du inte ett bra hus för 1 miljon.Knappast i centrala Stockholm. I centrala Göteborg får du betala närmare två miljoner för en etta, och priserna brukar vara högre i Stockholm. Men nej, för en miljon får man inte särskilt mycket. Jag skulle investera nästan allt. Kanske ta en liten del och göra något kul för :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Införskaffa en fet bas och lite inspelningsutrusting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Införskaffa en fet bas och lite inspelningsutrusting.Musiker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Inget speciellt, fortsätta det vanliga livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Jag skulle sätta in dem på mitt bankkonto och sedan vänta tills jag blir myndig. Sen ska jag lägga upp de på studier, och leva livet. Annars vill jag jättegärna ha en Lamborghini! Men man ska inte slösa pengarna på bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 (redigerat) 1 miljon är knappt någonting i dagens samhälle känns det som. Redigerat 4 Oktober 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Håller med dig Pussycat. Hade varit roligare om dt var 100 miljoner det var frågan om. Elle råtminstone 10-20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Jag skulle sätta in dem på mitt bankkonto och sedan vänta tills jag blir myndig.Sen ska jag lägga upp de på studier, och leva livet. Annars vill jag jättegärna ha en Lamborghini! Men man ska inte slösa pengarna på bilar.Jo det ska man.. (enligt mig) Själv skulle jag köpa en Dodge charger från 68 samt en Ford Mustang Fastback. sedan investera resten av pengarna i något vettigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Jo det ska man.. (enligt mig) Själv skulle jag köpa en Dodge charger från 68 samt en Ford Mustang Fastback. sedan investera resten av pengarna i något vettigtEn bil är ju faktiskt en investering, en vettig en kan man dock ifrågasätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 (redigerat) Slösa på betalflickor. Redigerat 4 Oktober 2011 av Oroletfns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Jag skulle sätta in dem på mitt bankkonto och sedan vänta tills jag blir myndig.Sen ska jag lägga upp de på studier, och leva livet. Annars vill jag jättegärna ha en Lamborghini! Men man ska inte slösa pengarna på bilar.Du får inte en Lamborghini för en miljonKanske en riktig risig begangad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Du får inte en Lamborghini för en miljonKanske en riktig risig begangadNja, en ny Gallardo LP-560-4 kostar ~1.5 mille. För 1 miljon får du en begagnad -06 Gallardo, skulle jag inte kalla risigt. Källa, random blocket.se annons: http://www.blocket.se/stockholm/Lamborghin...m?ca=22&w=3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.