Hoppa till innehåll

Ska Börja Med Wow Igen, Behöver Tips.


Laserturken
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag ska börja med wow igen, och jag tror horde efter alla dessa år i alliance har jag tröttnat på dem. Men jag kan gärna spela alliance med :)

 

Hört att Blood feather, shattered hand, tarren mill är bra

 

Vill ha en "elite" server som är bra och utan noobs. Den servern ska ha bra raid guilds och bra PVE realm.

 

Och vill veta en väldigt stark op klass. Paladin har jag varit men nu har jag tröttnat på pvp och vill köra pve lite.

Tror jag ska ta hunter. Kanske mage eller någon annan klass.

Redigerat av Laserturken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 92
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

DPSa. Alla klasser är inte jättebra på sitt egna sätt, vissa kan bli för nerfade andra blir mer boostade o.s.v

Jag vill ha en klass som är väldigt boostad på PVE eftersom jag vill vara "bra".

Om du vill ha det så enkelt som möjligt och fortfarande göra fet dps skulle jag satsa på Arcane Mage. Är däremot jävligt enformigt och blir förmodligen nerfat i nästa patch.

 

Och sedan kan alla klasser göra bra dps, bara man kan köra den. Skulle mer satsa på något som är kul isåfall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För guds skull inte Shattered Hand. Jag har spelat med många därifrån och inte träffat en enda vettig. Majoriteten där verkar vara svenskar på 12-15år.

 

Om du vill köra PvE så är väl Kazzak-horde en vettig server

Tänkte mer på Tarren Mill, men får nog tänka på saken.

Men klassen jag ska ta nu är mellan Priest eller Hunter. Om ni har koll vilken klass har blivit boostad den senaste patchen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänkte mer på Tarren Mill, men får nog tänka på saken.

Men klassen jag ska ta nu är mellan Priest eller Hunter. Om ni har koll vilken klass har blivit boostad den senaste patchen?

Kör vad du tycker verkar roligast förihelvete, inte vad som är bäst. Alla klasserna är bra balanserade i PVE.

Redigerat av FreakyStyley
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska du spela horde så kör du på Kazzak, ska du spela alliance kör du på Ravencrest. Det du sa om hunters stämmer helt eftersom dom inte är gearbaserade för fem öre. Vill du ha en rolig/lätt klass att spela så kör mage, vill du däremot ha en lite mer avancerad klass så kör du druid, warlock eller rogue. Dessutom så undrar jag verkligen vem som tipsade dig om Bloodfeather, jag spelar där och kort sagt är den servern värdelös.

Redigerat av Stixx
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...