nice uppdatering! :lol:
som windows 8 haha
nice uppdatering! :lol:
som windows 8 haha
↗ till inläggetWindows 8?
ja windows 8 är likt!
och om du kilckar på videon så ser du att det är microsoft som laddat upp den så den är inte fake
Diggar Microsofts nya gränssnitt, metro kallas det. Metro ska bygga på massa tjänster och produkter från Microsoft i framtiden, vi vet att Windows Phone har det nu.
Att dem jämt ska missbruka ordet "basically".
Ser dock riktigt fint ut.
Microsoft har även skrivit på avtal med stora TV kanaler som BBC, Canal + och massa fler, Xbox 360 med Xbox Live ska funka som en digitalbox och Xbox Live ska ge en möjlighet att kolla på kanaler. Inte säker på hur det är men här kan ni läsa en artikel, http://microsoft-news.com/microsoft-partne...iders-for-xbox/.
↗ till inläggetLåter väldigt överflödigt och nästan förlegat om du frågar mig. Nästan varenda kotte i alla fall Sverige har antingen en digitalbox eller ett uttag med ett basutbud hemma. Mja, en 10a får dem för idéen, men -10 för något som är överflödigt.Microsoft har även skrivit på avtal med stora TV kanaler som BBC, Canal + och massa fler, Xbox 360 med Xbox Live ska funka som en digitalbox och Xbox Live ska ge en möjlighet att kolla på kanaler. Inte säker på hur det är men här kan ni läsa en artikel, http://microsoft-news.com/microsoft-partne...iders-for-xbox/.
Note: Detta är min egna åsikt jag har bildat, om nu era åsikter överensstämmer eller inte med min så ska det ändå inte diskuteras här.
såg även någonstans att du kunde spela xbox 360 spel på windows 8?
stämmer?
↗ till inläggetLåter som en urdum idé, om man ska kunna spela Xbox 360 spel på en PC så är det väl ingen idé att ens ha en 360.såg även någonstans att du kunde spela xbox 360 spel på windows 8?
stämmer?
↗ till inläggetLåter som en urdum idé, om man ska kunna spela Xbox 360 spel på en PC så är det väl ingen idé att ens ha en 360.
eller hur?
Har uppateringen kommit? Eller ska den? :huh:
Är off nu när jag inte har internet.
Skrivet från telefon
↗ till inläggetXbox Live kommer finnas på Windows 8 har jag hört, men man kommer inte kunna spela XBLA spel eller 360 spel.såg även någonstans att du kunde spela xbox 360 spel på windows 8?
stämmer?
Xbox Live kommer nu mera inte bara vara en tjänst till konsolerna, utan en stor gaming tjänst för telefoner, datorer och konsoler. När Windows 8 lanseras så kommer spelutvecklare börja med Xbox Live achievements för PC, så som det är nu till Xbox 360 spel och Windows Phone spel. Även spelmarknaden som finns i Windows 7 kommer byta namn till Xbox Live.
Jag skulle gilla de om de var nya generationens live, inte de gammla som fan är 6 år -.-
och kommer man ha samma gamertag osv på nästa generationens xbox?
↗ till inläggetJa, även på datorn och på mobilen.Jag skulle gilla de om de var nya generationens live, inte de gammla som fan är 6 år -.-
och kommer man ha samma gamertag osv på nästa generationens xbox?
25:e November kommer uppdateringen.
http://www.gamereactor.se/nyheter/29456/Xb...ras+i+november/
Kommer det o när isf? Att komma ny typ dashboard till Xbox 360t?
↗ till inläggetKolla inlägget ovanför ditt.Kommer det o när isf? Att komma ny typ dashboard till Xbox 360t?
↗ till inläggetXbox Live kommer nu mera inte bara vara en tjänst till konsolerna, utan en stor gaming tjänst för telefoner, datorer och konsoler. När Windows 8 lanseras så kommer spelutvecklare börja med Xbox Live achievements för PC, så som det är nu till Xbox 360 spel och Windows Phone spel. Även spelmarknaden som finns i Windows 7 kommer byta namn till Xbox Live.
SNÄLLA! Ska XBL ta över världen också eller? Facebook tog över den för ett tag sen och nu XBL? NOOOOOOOOOOOO!
↗ till inläggetDå kan Microsoft lik så gärna byta namn till "Microsoft LIVE" eller nånting åt det hållet.SNÄLLA! Ska XBL ta över världen också eller? Facebook tog över den för ett tag sen och nu XBL? NOOOOOOOOOOOO!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in