💬
Logga in
Fuska.se

Filmer

27 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Tycker ni att det ska komma några uppföljare till div filmer?

Jag vill att det ska komma en Predator 3 (rovdjuret), där predatorn gör något mera och får lite mera motstånd från karaktärerna..

vill också att det ska komma en Matrix 4 för dom byggde ju upp för en uppföljare i 3:an, Du vet han släpas iväg på dendär släden av robotarna och oraklet sa något mystiskt (kommer inte ihåg vad).

Nivå 0 · Nykomling

ja hoppas d kommer en 4 till SoR filmerna

Det ska komma Predator 3. Då handlar det om en grupp som landar på predetors planet. Då ser dom att predetors håller på att bygga en arme för att förinta jorden!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

säkert?

Finns det någon sida med info?

Tycker ni att det ska komma några uppföljare till div filmer?

Jag vill att det ska komma en Predator 3 (rovdjuret), där predatorn gör något mera och får lite mera motstånd från karaktärerna..

vill också att det ska komma en Matrix 4 för dom byggde ju upp för en uppföljare i 3:an, Du vet han släpas iväg på dendär släden av robotarna och oraklet sa något mystiskt (kommer inte ihåg vad).

Ja det kommer bli säkert en uppföljare men det var ju nu frid mellan människorna och robotorna och Smith var ju dödad. Men vem vet!
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

inte jag iallafall..

men rowyn finns det någon sida med info om predator 3?

Nivå 0 · Nykomling

har aldrig sett nån av dom filmerna är dom bra????

inte jag iallafall..

men rowyn finns det någon sida med info om predator 3?

Japp... http://www.tellusfilm.com

Där så väljer du vilken film du vill läsa om. Det finns många fler så spara den här sidan :D

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

har aldrig sett nån av dom filmerna är dom bra????

sådär...

det beror på om man är kritiserande eller öppen..

ganska overklig..

men jag tyckte dom var bra! :D

jag hoppas att det kommer en 2:a till Joohny English!

Nivå 0 · Nykomling

Det ska komma Predator 3. Då handlar det om en grupp som landar på predetors planet. Då ser dom att predetors håller på att bygga en arme för att förinta jorden!

är du säker på att du inte tänker på Aliens vs Predators filmen som snart har premiär? detta är sidan iallfall: http://www.avp-movie.com

det kommer inga fler matrix, men man kan ju alltid hoppas på en Animatrix 2. men vem vet det kanske kommer fler filmer från bröderna Wachowski

Nja inte 100 % säker men iallafall lite säker på att den filmen ska komma. Men AVP har man ju sett trailern så den kommer. Ska nog se den med en kompis på bio. Då pinkar jag på mig säkert :P

20 May 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13

i predator två, när killen är i deras skepp så tittar han in i deras trofe rum, Är det bara jag som ser så galet eller är det en xenomorph (alien) huvud där inne?

Nivå 0 · Nykomling

ja hoppas d kommer en 4 till SoR filmerna

De kommer ju kanske göra en film om Bilbo... isåfall ska jag se den, helt klart.

SoR är bättre handling o dyl, medan Bilbo är lite mer humoristisk. :)

Nivå 0 · Nykomling

X-men 3 och Spiderman 3 kommer 2006! Och Daredevil 2, Superman 5 och Batman vs Superman (egentliga namnet inte bestämt än) kommer nästa år!

X-men 3 och Spiderman 3 kommer 2006! Och Daredevil 2, Superman 5 och Batman vs Superman (egentliga namnet inte bestämt än) kommer nästa år!

Men det var väl längesedan dom gjorde den senaste Supermannen filmen? Undrar hur det blir nu då? :D
Nivå 0 · Nykomling

ja senaste superman var ju typ på 80-talet, men både den och trean blev floppar, tvåan är helt ok tycker jag

Ja men hur kommer grafiken bli då??

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

grafik?

Nivå 0 · Nykomling

bilbo är det bestemt att den ska komma (den ska heta bilbo the hobbit)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in