Hoppa till innehåll

Vampyrer I Oblivion


Layton
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej.

Jag passerade en ruinstad och tyckte det skulle vara kul att utforska lite. SÅ jag hittade en dörr och nyfiken som jag var så gick jag in (läskig musik börjar). Eftersom jag vet att det är farligt sparar jag för säkerhetsskull.

 

Jag hör röster och ser en död blodig kille men jag går ändå in och blir attackerad av två läskiga snubbar, först dör jag men andra gången lyckas jag döda dem och då upptäcker jag att de är vampyrer! Läskigt.

 

Men jag vågade inte spara, eftersom min brorsa har berättat att han dödade massa vampyrer en gång och då blev han vampyr, vilket inte alltid är så kul. Så jag stängde av spelet, och när jag börjar igen så är jag utanför dörren.

 

Så det jag undrar över är om det är en dum idé att slakta vampyrer. Jag såg att de hade massa coola svärd och allt sånt, men kan jag bli vampyr om jag dödar (i detta fallet två) vampyrer.

Hjälp tack. Jag orkar inte resa runt efter bot, det första jag gör liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...