Hoppa till innehåll

Oroar Mig Inför Framtiden...


Nazar
 Dela

Rekommendera inlägg

Först av allt, säger jag bara till er. Jag vet inte om det här ska vara på allmänt eller relationer section. Så gör vad ni vill med tråden, flytta vidare den eller nåt. Och endast seriösa svar, tack.

 

Hur kommer jag ha det? Jag känner mig just nu som en nolla. Jag har inte mycket kompisar, och jag brukar inte vara med dom på fritiden. Jag oroar mig mest för framtiden, hur kommer jag ha det? Visst kanske jag har ett bra jobb och har det bra, men jag känner på mig, att jag kommer vara ensam för resten av livet, och jag vet inte vad som kommer hända. Känns ju inge kul med det :( Håller på nog litegran att falla i en depression.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska tveklöst vara i relationsforumet, anmälde ditt inlägg så att den blir flyttad dit.

 

OnT: Om du är förstående, uppriktig och dig själv brukar det inte vara några som helst problem att få kompisar. Du kommer byta skola och senare arbete många gånger och varje gång får man många nya vänner, om man nu inte verkligen går in för det och bara sitter hemma och spelar runescape eller liknande i sin lilla håla. Jag träffade aldrig mina klasskompisar på gymnasiet efter skolan t.ex. men vi hängde ju hela dagarna och man spelade grejjer tillsammans över nätet. Det löser sig, om man bara är bemötande har man nästan det enda problemet att man har för mycket kompisar. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska tveklöst vara i relationsforumet, anmälde ditt inlägg så att den blir flyttad dit.

 

OnT: Om du är förstående, uppriktig och dig själv brukar det inte vara några som helst problem att få kompisar. Du kommer byta skola och senare arbete många gånger och varje gång får man många nya vänner, om man nu inte verkligen går in för det och bara sitter hemma och spelar runescape eller liknande i sin lilla håla. Jag träffade aldrig mina klasskompisar på gymnasiet efter skolan t.ex. men vi hängde ju hela dagarna och man spelade grejjer tillsammans över nätet. Det löser sig, om man bara är bemötande har man nästan det enda problemet att man har för mycket kompisar. :D

Hehe, men aså just nu. Vet jag inte med vem jag ska vara o,sv. Eftersom jag har inga vänner på fritiden. Men jag hoppas iallafall på att det löser sig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yup, Jehovas funkar alltid.

Nej, men som sagt, en förening är ett bra sätt om du vill få vänner. Är du sportintresserad så kanske det är att tänka på?

 

Men om vi ska tänka lite kring det här. Varför umgås du inte med dina kompisar efter skolan? Behöver lite mer att arbeta med här ^_^

Kanske för att dom hänger med andra. Jag vet inte, ska kanske försöka fråga nån kompis ut efter skoltiden.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Först av allt, säger jag bara till er. Jag vet inte om det här ska vara på allmänt eller relationer section. Så gör vad ni vill med tråden, flytta vidare den eller nåt. Och endast seriösa svar, tack.

 

Hur kommer jag ha det? Jag känner mig just nu som en nolla. Jag har inte mycket kompisar, och jag brukar inte vara med dom på fritiden. Jag oroar mig mest för framtiden, hur kommer jag ha det? Visst kanske jag har ett bra jobb och har det bra, men jag känner på mig, att jag kommer vara ensam för resten av livet, och jag vet inte vad som kommer hända. Känns ju inge kul med det :( Håller på nog litegran att falla i en depression.

Som en person 5 år äldre än dig. Låt dig inte falla ner i depression som jag. Umgås med folk. Inbilla dig inte att du är en nolla, för det är du inte. Ingen är det.

 

Om du är rädd för framtiden, försök fokusera på ett yrke du vill ha. Se fram emot ett förhållande med någon som håller om dig. Det finns en framtid för alla. Oavsett hur den ser ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...