↗ till inläggetvarför inte bara ta heztlolkPrecis, han använder för lika användarnamn.
Lolkfezt
Luktar troll, tror naabiz är lolkfezt här C:, ja menar varför kunde inte han fråga vem laserturken är ;)
EDIT: eller snarare nvm, lolkfezt är different.
↗ till inläggetdet luktar laserturk här, PS om du tror jag är lolkfezt så kolla mina andra trådar och liknande, jag är ingen så kallad ''troller''Luktar troll, tror naabiz är lolkfezt här C:, ja menar varför kunde inte han fråga vem laserturken är ;)
EDIT: eller snarare nvm, lolkfezt är different.
↗ till inläggetYou must be new here.kaktuskun : congrats du har vunnit priset för sämsta lögnen, NÅGONSIN!!!
Det är sant, dom flesta kommer tillbaks.
Förr eller senare.
↗ till inläggetKul att någon har kompisar iallafall.lolkfezt finns alltid med oss. En legend dör aldrig.
Aka, han är min kompis.
Lolkfezt är inte naabiz. Tror att lolkfezt är cakeguy eller crazycake.
Det är jävligt viktigt att inte blanda ihop CrazyCake och cakeguy. lolkfezt är CrazyCake, inte cakeguy.
↗ till inläggetPrecis! :DDet är jävligt viktigt att inte blanda ihop CrazyCake och cakeguy. lolkfezt är CrazyCake, inte cakeguy.
↗ till inläggetAlltså hur svårt kan det va? Kolla bara under lolkfezts kontaktuppgifter, att koppla honom till CrazyCake är ju inte direkt någon utmaning om man inte är helt tom mellan öronen.Kul att någon har kompisar iallafall.
Lolkfezt är inte naabiz. Tror att lolkfezt är cakeguy eller crazycake.
↗ till inläggetCTRL + FAlltså hur svårt kan det va? Kolla bara under lolkfezts kontaktuppgifter, att koppla honom till CrazyCake är ju inte direkt någon utmaning om man inte är helt tom mellan öronen.
CRAZYCAKE <3