Vad tror du/ni att det ny Zelda till GC kommer att heta???
Zelda
Alla zelda spelen har ju så konstiga namn så det är svårt att gissa
WW2
det e klart det inte kan heta Wind waker 2
grozzer vad menar du med konstiga namn? det e ju grymma namn
Kan det ju visst
menar det där nya som liknar ocarina of time fasst till gc det kan väl inte heta ww2 det liknar ju inte enns ww det är 100% bättre grafik
Menar ni det där med att Ganondorf har kommit tillbaka med ett svärd, eller?
Om ni menar det så tror jag att det heter: Return of Ganon, även om det är olikt alla andra zeldaspel
nej inte det.. gå in på www.webhallen.com sök på zelda där så får du se ett nytt zelda spel till gc :D
The legend of Zelda Return of the Evil ganondorf
KANSKE?
Det kommer INTE heta Wind waker 2 det spelet har inget med wind waker att göra... Klicka Här!
Läs allt innan ni säger ngt... :P
Nått om någon häst, lr nytt magisk item kanske..?
nintendo har aldrig gett ut ett zelda spel där spelet har samma namn plus en tvåa
The Legend of Zelda: A Link to the Future
hehe :P
Vad det än kommer att heta så ser det lovande ut... Gillar den nya link, med lite fler detaljer
Gillar dock inte att han har blivit så himla smal
Namnen är grymma men det första man tänker på var ju inte *majoras mask*
Vad menar du?
Att inte Majoras mask var så väntat i förhållande till dem förra?
jag tror det kommer att heta The legend of zelda
ja det är klart baloo men ingen vet än vad undertiteln ska vara. .förutom spelutvecklarna ;)
Sämre faktisktmenar det där nya som liknar ocarina of time fasst till gc det kan väl inte heta ww2 det liknar ju inte enns ww det är 100% bättre grafik
Jag tycker att det ser ut som att det nya zelda har lite bättre grafik.... Men wind waker har ju också skitbra grafik.... Jag undrar varför alla klagar på grafiken till wind waker, det är ju skitsnyggt!(0013 @ 20/05-2004 18:39:15)menar det där nya som liknar ocarina of time fasst till gc det kan väl inte heta ww2 det liknar ju inte enns ww det är 100% bättre grafik
Sämre faktiskt
Fattar inte med realitsikst på nya. Link har ju inte ens tänder
Vadå inte tänder.... Hur vet du det?....Fattar inte med realitsikst på nya. Link har ju inte ens tänder