Foto

Nether

5 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1 Zeldasplut

Zeldasplut

#4 Medlem

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 91 inlägg

Postad 04 december 2011 - 11:19:00

Hej! Jag behöver hjälp för jag lyckades göra en portal till Nether och gick in i den. Jag var i Nether och jag var då dum nog att förstöra portalen blush.gif Ett stort misstag! Kommer inte ut och hittar inget vatten för att göra ny obsidian! Akut hjälp! Tacksam för svar.
Wii U!!! MOTHA FUCKA! ):D

#2 Distinction

Distinction

#8 Forumit

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1 560 inlägg

Postad 04 december 2011 - 12:05:23

Hej! Jag behöver hjälp för jag lyckades göra en portal till Nether och gick in i den. Jag var i Nether och jag var då dum nog att förstöra portalen blush.gif Ett stort misstag! Kommer inte ut och hittar inget vatten för att göra ny obsidian! Akut hjälp! Tacksam för svar.

Ta dö på dig själv antar jag.

Sedan tar du sönder Nether portalen i den "normala" världen, bygger ny.

Humanity is a failed experiment, walking towards it's extinction.

#3 Dave37

Dave37

#11 Fuskgalen

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7 589 inlägg
    Utdelad oktober 2018Utdelad november 2017Utdelad september 2017Utdelad december 2015Utdelad november 2015Utdelad oktober 2015Utdelad september 2015Utdelad augusti 2015Utdelad juli 2015Utdelad juni 2015Utdelad april 2015Utdelad mars 2015Utdelad februari 2015Utdelad september 2014

Postad 04 december 2011 - 12:27:26

Det borde skapas en ny automatiskt efter ett tag. Min kompis råkade ut för en liknande sak. En ghast sköt sönder portalblocken och han hade ingen flint & steel med sig. Men efter ett tag så återskapades en portal som han kunde fly ut genom.
"We're going to do this thing, just as the automobile phased out the Stagecoach, just as television stepped in and phased out the old vaudeville and the old motion pictures. And we got to be prepared to face the future." - Jacque Fresco

#4 Proccito

Proccito

#10 Forumkändis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3 899 inlägg
    Utdelad juni 2014

Postad 04 december 2011 - 13:03:03

försök att dö som QuinnoX föreslog.
om du har trä med dig, så gör en låda så du kan spara alla grejer innan du dör
"Whats better: To be born good, or to overcome your evil nature through great effort?
- Paarthurnax

#5 Bart1

Bart1

#6 Spelkatt

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 349 inlägg

Postad 05 december 2011 - 22:37:14

Om du dör så respawnar du i den normala världen.

Sedan är det bara att gå in i portalen igen då det automatiskt görs en ny i nether smile.gif

Åsikter är som Rövhål. Vissa Stinker Cheating 4 Life!

#6 Zeldasplut

Zeldasplut

#4 Medlem

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 91 inlägg

Postad 10 januari 2012 - 09:54:47

Tack! thanks.gif happy.gif
Wii U!!! MOTHA FUCKA! ):D

Logga in för att kunna skriva inlägg