Foto

Hitta Ett Klipp (youtube)

6 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1 PussyCat

PussyCat

#11 Fuskgalen

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7 698 inlägg

Postad 05 december 2011 - 22:54:16

Tjenare, fick nyss syn på denna videon på YT och undrar om ni skulle kunna leta upp "startskottet" för detta. (I mina ögon)
Samma principer fast det är en tjej som gör det, förmodligen rätt stor video med många views.

[EDIT] Glömde tillägga att det är en ljus tjej och att videon är i färg. Vad jag minns har hon blå naglar och rosa tapeter. (Fotografiskt minne)

Redigerat av PussyCat, 05 december 2011 - 23:29:45.

sPebkjg.gif

ΛĐI

#2 WASD

WASD

#12 Fuskagent

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13 197 inlägg
    Utdelad oktober 2018Utdelad juli 2015

Postad 05 december 2011 - 23:08:25

Kan det vara denna?

"Arbetet med en liten uppdatering av Fuska har gått framåt och förhoppningsvis så blir arbetet klart till slutet av månaden." - admin

#3 PussyCat

PussyCat

#11 Fuskgalen

• Medlem
  • 7 698 inlägg

Postad 05 december 2011 - 23:29:53

Glömde tillägga att det är en ljus tjej och att videon är i färg. Vad jag minns har hon blå naglar och rosa tapeter. (Fotografiskt minne)

sPebkjg.gif

ΛĐI

#4 WASD

WASD

#12 Fuskagent

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13 197 inlägg
    Utdelad oktober 2018Utdelad juli 2015

Postad 05 december 2011 - 23:37:58

Ser ut att finnas en ganska många videos i den stilen i Related Videos på den jag länkade. Du skulle kunna kolla där, känner inte till någon annan än denna.
"Arbetet med en liten uppdatering av Fuska har gått framåt och förhoppningsvis så blir arbetet klart till slutet av månaden." - admin

#5 Poesi

Poesi

#10 Forumkändis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3 751 inlägg

Postad 06 december 2011 - 06:42:13

Det här är ett väldigt vanligt sätt att säga saker på youtube på. Finns hur mycket som helst, bara det att Jonahs video lyckades bli väldigt känd även bland folk som inte ser sånt i vanliga fall.

"Starta band. spela så in i helvete. Fuck utbildning." - mackie172

#6 PussyCat

PussyCat

#11 Fuskgalen

• Medlem
  • 7 698 inlägg

Postad 06 december 2011 - 09:49:43

Jag vet att det finns väldigt många sådanahär videos, men har för mig att den jag refererar till "var en av de första". Aja, letar vidare.

sPebkjg.gif

ΛĐI

#7 Nittionio

Nittionio

#9 Forumlegend

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1 930 inlägg

Postad 06 december 2011 - 16:55:26

Jag vet vilken det var. Det var en video som fanns på http://www.worldstarhiphop.com/videos/ smile.gif Det var en video om en tjej som var "startaren" av det hära. Hennes pappa hade dött och hon var ledsen... tror jag. Du får leta runt på hemsidan och se om du kan hitta den.

Redigerat av Nittionio, 06 december 2011 - 16:55:52.

Logga in för att kunna skriva inlägg