💬
Logga in
Fuska.se

Kan Den Klara Det!? :o

7 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Jag har sett flera videos på Youtube när folk lirar bf3 betan med samma processor som ja har. Och eeh ja, till frågan:

Klarar mitt ''paket'' Star Wars The old Republic?

specs

Pentium ® Dual-Core CPU - E5200 @ 2,50 Ghz

4GB RAM

NVIDIA GeForce GT220 - 1024mb ( har ja för mig )

Allting är taget från ''dxdiag''. Snälla länka mig inte den där canyoutrunit sidan. Det står fail på den när ja testade men det tycker ja verkar konstigt eftersom ja har sett på Youtube processorn spela BF3. :/ :o

PLEASE HELP<3

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag har sett flera videos på Youtube när folk lirar bf3 betan med samma processor som ja har. Och eeh ja, till frågan:

Klarar mitt ''paket'' Star Wars The old Republic?

specs

Pentium ® Dual-Core CPU - E5200 @ 2,50 Ghz

4GB RAM

NVIDIA GeForce GT220 - 1024mb ( har ja för mig )

Allting är taget från ''dxdiag''. Snälla länka mig inte den där canyoutrunit sidan. Det står fail på den när ja testade men det tycker ja verkar konstigt eftersom ja har sett på Youtube processorn spela BF3. :/ :o

PLEASE HELP<3

Hmm grafikkortet
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #3

Är det den som behövs uppgraderas? Isånnafall kan man byta ut grejer ur en Märkesdator ( en HP Pavilion Slimline.. )

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Är det den som behövs uppgraderas? Isånnafall kan man byta ut grejer ur en Märkesdator ( en HP Pavilion Slimline.. )

Då den är så gammal kommer något att flaskhalsa, bättre att köpa en helt ny dator från ex. www.inet.se eller www.komplett.se
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #5

Jo, tänkte också göra det. Mitt budget är drygt 6 lax. Får ja en bra dator för det eller är de bara att slänga i sjön då?

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jo, tänkte också göra det. Mitt budget är drygt 6 lax. Får ja en bra dator för det eller är de bara att slänga i sjön då?

Om du har en HDD så bör du kirra en hyfsad iaf!
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Om du har en HDD så bör du kirra en hyfsad iaf!

HDD? o_O
Nivå 16 · Legendfuskare

Hårddisk.

Ingen bra dator den där, köp inte märkesdatorer. Om du ska köpa en ny så bygg ihop en för 7-8k är den som mest prisvärd (pris / hur länge den håller).

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in