Hoppa till innehåll

Gjorde Slut


Rekommendera inlägg

"Då jag var smart nog att fråga chans på henne den dag då hon flyttade från Halmstad(här) till Jönköping.

 

Hur gammal var du nu igen?

14, men nvm, när jag skrev detta var det inte riktigt "slut", jag har lyckats "stabilisera" förhållandet :)

 

Allt var mitt fel, jag erkänner. Så jag ringde henne och bad om en sista chans, tog ut henne på en promenad och snackade oss igenom detta, gick till Max och tog en hamburgare, allt för att visa att jag verkligen fortfarande älskar henne

 

Denna tråd var skapad i förvirran för vad som skulle hända, ursäkta mig.

 

(The real story): Jag är lat som fan, ljuger om att jag är upptagen hela tiden, vilket tillslut får henne att tro att jag inte älskar henne längre, självklart beter jag mig som en tölp i detta fall. Men bestämmer mig för att detta inte kan fortsätta, annars kommer jag förlora henne, och så gjorde jag som jag sa "above".

 

Note: det var hon som ville göra slut, och jag förstod varför.

Redigerat av QuinnoX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

14, men nvm, när jag skrev detta var det inte riktigt "slut", jag har lyckats "stabilisera" förhållandet :)

 

Allt var mitt fel, jag erkänner. Så jag ringde henne och bad om en sista chans, tog ut henne på en promenad och snackade oss igenom detta, gick till Max och tog en hamburgare, allt för att visa att jag verkligen fortfarande älskar henne

 

Denna tråd var skapad i förvirran för vad som skulle hända, ursäkta mig.

 

(The real story): Jag är lat som fan, ljuger om att jag är upptagen hela tiden, vilket tillslut får henne att tro att jag inte älskar henne längre, självklart beter jag mig som en tölp i detta fall. Men bestämmer mig för att detta inte kan fortsätta, annars kommer jag förlora henne, och så gjorde jag som jag sa "above".

 

Note: det var hon som ville göra slut, och jag förstod varför.

Du är 14, du frågade "chans" på tjejen. Du älskar inte henne, du förstår inte vad det innebär än, tro mig.

 

Men i alla fall, trevligt att du lyckades fixa till det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du är 14, du frågade "chans" på tjejen. Du älskar inte henne, du förstår inte vad det innebär än, tro mig.

 

Men i alla fall, trevligt att du lyckades fixa till det.

Du får tro vad du vill.

Jag är inte 14. Jag kanske uttryckte det fel, det var inte direkt så att jag gick fram och bara sa "får jag chans på dig".

Det var mycket djupare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...