💬
Logga in
Fuska.se

Rysslands Resa

91 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
(Jojjon @ 26/05-2004 17:53:31)

Jag har varit i Danmark och England med min klass. I Danmark var vi på Bakken tivolit och i England var vi i London.

Åhhh d skulle va kul att åka till london.

Det var kul där. Det enda tråkiga var att vi skulle gå upp kl 7.00 på morgonen...
27 May 2004
Nivå 6 · Fuskare

oj oj oj va mkt frågor om scotland =)

ps2_boy: självklart var det jättekul

Xade: det var en språkresa så vi va ju tvunga å åkta till ett engelsktalande land...vi tänkte irland först, men de va billigare med scotland...

Jojjon: nee, de va för långt till loch ness (vi bodde i glasgow å de e söder, loch ness e ganska norr)

trodde väl det var kul :D ...alla klassresor är kul :rolleyes:
Nivå 1 · Novis

Jag åkte till GRÖNA LUND!!! i tisdags med klassen,fast jag har aldrig vart utomlands md klassen

ja ska också till gröna med klassen fast näst nästa måndag

etc inte utomlands men i SÄFSEN i dalarna

paddlade kanot i spöregn :P

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #44

Jojjon: nee, de va för långt till loch ness (vi bodde i glasgow å de e söder, loch ness e ganska norr)

D va ju synd skulle väll va sännande att leta efter lilla Nessie.
Nivå 7 · Fuskare

Ärligt så är min skola en av de fattigaste i Sverige så vi får väl aldrig råd!

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #46

Vi har värsta rika skolan d här året har vi åkt till paradis badet i övik 45 ggr till ryssland och veckan som kommer nu ska vi åka till boda borg iskellefteå.

28 May 2004
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

vi har nog fattigaste skolan i sverige, vi har inte råd med nåt, den ända resa som görs e när 7orna börjar får dem åka till rättvik... och det tar upp ca 50 av skolans pengar

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #48

E d kul att åka till rättvik då, och jag kom på att vi har åkt på lägerskola med klassen en vecka också till norbyskär.

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

ne, det e inte särsklit kul i rättvik

29 May 2004
Nivå 1 · Novis

vi har en ganska rik skola tror jag

31 May 2004
Nivå 10 · Veteranfuskare

förra veckan åkte vi till ryssland med klassen och bodde i olika familjer två och två så då undrar jag, Har ni åkt nånstans utomlands med klassen????

Och ni kommer säkert ihåg när jag berrättade om at vi hade ryssar i klassen i en vecka i min tråd utländska gäster.

Nej,vi har aldrig haft utlandsresor. Den längsta resan har varit till Stockholm. Men vi har haft Ryssar och Tyskar på besök några dagar.
1 Jun 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #52

ne, det e inte särsklit kul i rättvik

d ante me
3 Jun 2004
Nivå 10 · Veteranfuskare

E d kul att åka till rättvik då, och jag kom på att vi har åkt på lägerskola med klassen en vecka också till norbyskär.

Då ser man att ni lever gott. I våran skola förstörs möbler så att det drabbar alla klasser, så vi har inte all that money you guys have. Sen så klottrar de inne på toaletterna också.

PS: Vi är den bästa klassen på våran skola. :rolleyes: :) ;)

6 Jun 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #54

dom har också klotrat på vår skola dom skrev : Vi hatar skolan också skrev dom med bajs.

Nivå 10 · Veteranfuskare

dom har också klotrat på vår skola dom skrev : Vi hatar skolan också skrev dom med bajs.

Oj, det var ju inte trevligt. Men de har sönder möblerna här. Så det blir mer kostnad. :angry:
Nivå 12 · Mästerfuskare

Ska till Danmark på onsdag,måste vakna kl 05:00,för båten går 7:30 =/

7 Jun 2004
Nivå 10 · Veteranfuskare

Ska till Danmark på onsdag,måste vakna kl 05:00,för båten går 7:30 =/

Jag har alltid tyckt att det har varit roligt med båtresor.
8 Jun 2004
Nivå 1 · Novis

vi har rätt så fattig skola det längsta vi har varit är i örebro eller i kloten ps.bor i köping

Nivå 10 · Veteranfuskare

vi har rätt så fattig skola det längsta vi har varit är i örebro eller i kloten ps.bor i köping

Jaha. okej. Detta har jag skrivit förut, men våran skola är rätt fattig den med. På grund av att möbler has been dastroyed by stupid pupils, och det går ut över alla. Det längsta vi har åkt är till Stockholm. Jag bor i Säter.
Nivå 9 · Veteranfuskare

När vi går i sexan skall vi åka någon stans.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in