Hur mycket hade ni sålt egentligen???jag har åkt till fjällen med min gamla klass och den resan kostade ungeför 60000 kr B)
Rysslands Resa
Vi sålde färska frallor under tre år, och vi fick bara ihop 60000 i 6:an, och det var 2 st klasser till annars
Vi har haft danskar i klassen och vi ska åka till timmernabben :angry: :(
okej,dom var nog snälla där .. men vad jobbigt 24 timmar dit och tebaxtill ps2boy: Ja dom va jätte snälla och dom vährade låta oss betala taxi turerna. Och till silverstar japp hela vägen till ryssland d ända som va drygt va att sitta i bussen i 24 dit och tebax.
något men när d va kväll fick man ligga och kramas me tjejen hela natten.(ps2_boy @ 21/05-2004 15:54:15)till ps2boy: Ja dom va jätte snälla och dom vährade låta oss betala taxi turerna. Och till silverstar japp hela vägen till ryssland d ända som va drygt va att sitta i bussen i 24 dit och tebax.
okej,dom var nog snälla där .. men vad jobbigt 24 timmar dit och tebax
Du menar väl
flickvän?DIN
flickvän? Ja d e ju klartDIN
flickvän? nä vi kramades med alla tjejer i hela bussen......smart :blink: :P :DDIN
Jo, utomlands har jag varit..[danmark :P ]
Men aldrig i Ryssland..
vi kanske ska åka till danmark!
(budo_5 @ 24/05-2004 17:06:54)flickvän?DIN
nä vi kramades med alla tjejer i hela bussen......smart :blink: :P :D
Ja så kanske d va.... jo du har rätt så va d.
ja va i scotland förra veckan =)
vár det kul där??ja va i scotland förra veckan =)
skottland... e det verkligen nåt å åka till.??ja va i scotland förra veckan =)
fast det kanske e jättekul.. jag vet inte... men jag skulle inte besöka ett land som inte e varmare än sverige...
jag ska till Grekland nu i höst och till USA nästa sommar!
Va kul, Åkte ni till Loch-Ness om ni gjorde d såg ni Loch Ness :rolleyes:ja va i scotland förra veckan =)
Jag har varit i Danmark och England med min klass. I Danmark var vi på Bakken tivolit och i England var vi i London.
Åhhh d skulle va kul att åka till london.Jag har varit i Danmark och England med min klass. I Danmark var vi på Bakken tivolit och i England var vi i London.
min kompis åker 2 veckor varje sommar till italien... snacka om kul
meadns min klass åker till rättvik som mest...
har din klass åkt flera gånger till rättvik eller??
oj oj oj va mkt frågor om scotland =)
ps2_boy: självklart var det jättekul
Xade: det var en språkresa så vi va ju tvunga å åkta till ett engelsktalande land...vi tänkte irland först, men de va billigare med scotland...
Jojjon: nee, de va för långt till loch ness (vi bodde i glasgow å de e söder, loch ness e ganska norr)