Uppdaterat till 1.4.5, det är bara o köra!
❖ Myths Of Daedwin ❖ All Custom Coded | Dungeons | Classes | 130+ Skills | Professions | Nations | Guilds | Mounts
Nu har jag uppdaterat tråden med screenshots och diverse :) Lämna en kommentar om jag ska lägga till något
Uppdaterade tråden med den nya loggan! :D
Looking damn good! =D
Jag hoppas det går bra för er med servern. :D
Ja det går bra, vi har många nya spelare :) Har mycket planerat, som vanligt!
Nu är den äntligen uppdaterad till 1.4.6!
Jag vill gärna bli whitelistad.
Det var bara en kort whitelist eftersom vi hade lite problem med heroes ;)
Nu har jag precis börjat spela och inte kollat forumet så jättenoga, men jag uppfattade det som lite otydligt hur hero systemet fungerade. Visst jag vet hur man kan se sin level och tools och armor etc, men det är inte så jättetydligt om hur det fungerar och vad det innebär. vad är/gör en spec? Kan man byta spec när man vill? Hur levlar man upp? Vad är handyman? Hur fungerar de olika skillsen? Det är lite sådana frågor som jag kände lämnades osvarade.
Ja det är ju ett stort plugin med många saker att lära sig. Du kan ju testa att läsa mer om "Heroes" genom att googla. Dessutom arbetar vi med att göra ett wiki som kan besvara alla frågor: www.smudgecraft.wikia.com
Det är dock inte klart, men det finns lite att läsa om
Nu är smudgecraft uppdaterat till 1.5! :D
↗ till inlägget[ruta=black][/ruta]
Nu är smudgecraft uppdaterat till 1.5!
Man kan inte Joina om man kör o köpt?
Om jag kan joina så får vi se hur mycket servern klarar av tills den laggar ihop.
Du måste ha köpt minecraft för att joina servern. Vi har också länkat oss till en hub nu, men spring bara till heroes portalen!
Nu har vi anslutit oss till en hubb, för att joina, skriv /server smudgecraft
Längesedan man spelade minecraft ^^
Fortfarande lika awesome ;)
Uppdaterat till 1.6!
Hur går det, hur mycket spelare har ni? Aktiviteten i forumet? Sponsringen till servern? Ni har verkligen gjort ett bra arbete sen ni startade och jag är mycket imponerad! =D
Just nu har vi inte så mycket spelare eftersom heroes bestämde sig för att inte uppdatera på en månad. Så vi gick från 40+ varje kväll till kanske 15 spelare, nu jobbar vi på att få upp det igen! Sponsringen är mycket bra och lika så forumen. Vi arbetar just nu på mycket egenkodade saker som antagligen kommer bli klara senare i höst!
Uppdaterade inlägget så det visar den nya servern Daedwin :D