Visste ni att dom ska släppa en ny N-gage?
Nokia N-gage
ja typ q n gage... den lär suga lika hårt som den första..
N-gage är inte bra har prövat det
stora som tegelstenar...
man kan göra ALLT med dom förutom att ringa..
Ja, jag vet att det ska komma ut ett nytt n-gage.... Men den kommer säkert va lika dålig som första....
den kommer nog inte bli nån hit, men den ska ju vara lättare att byta spel på och ringa med
den blev nog inte populär för det otroligt tunna spelutbudet! och så är spelen korta... och tråkiga har spelat
ska dem?Visste ni att dom ska släppa en ny N-gage?
jag tycker att det e lite onödigt med n-gage! <_<
Jag tror också att den kommer bli lika dålig som den första
den nya N-Gage kommer suga som atan, den kommer att ha hörluren som på en vanlig telefon... där slutar de positiva... på den nya N-gage kommer dom ta bort MP# spelar och radio-funktionen på... samt även lite annat jag inte kommer ihåg vad. :angry:
hur vet ni att det ska komma en ny n-gage den första kom nyligen varför tror ni det ska komma så snabbt en ny
mitt 600 HUNDRADE INLÄGG !!!
Man kan ringa med n gage QD (så hette den)stora som tegelstenar...
man kan göra ALLT med dom förutom att ringa..
läst i spel tidningar och kollat på tv-spels programhur vet ni att det ska komma en ny n-gage den första kom nyligen varför tror ni det ska komma så snabbt en ny
mitt 600 HUNDRADE INLÄGG !!!
har testat den nya. tyckte den var reko.
iallafall mindre än förra....
därför så många människor klagade på att de var fel här, och fel där, och fel dit, och fel hit... så om en produkt går dåligt som s*tan gjör man en ny produkt för att tillfredställa kunderna.hur vet ni att det ska komma en ny n-gage den första kom nyligen varför tror ni det ska komma så snabbt en ny
fast knapparna är så hårda att man inte kan trycka fast ända spelet som är bra är
sonic
1000 inlägg
Min kompis, kompis brorsa har en sån. bättre med ett GBA
Stor risk =P... Bättre grafik.. Men var är spel känslan.. Hellre snygg 2d än riktigt ful 3d grafik
För övrigt kan ju 2D vara bättre än 3D.