Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp Med Kärleken..


Rekommendera inlägg

Det är såhär... Jag är kär. Det började med att det var en kille som hörde av sig till mig och vi bestämde oss för att ses. Vi kom bra överens och har "myst" endel hehe.. Men sen så började jag tvivla på om han verkligen ville va med mig eller om han bara "lekte" med mig eller bara utnyttjade mig, så en vän till mig skrev då till den här killen för att testa honom. Han skrev ungefär "Du, jag tror jag kan göra så att wilma kan ge dig fitta!!" (wilma är då jag). Efter en massa skriv så märkte jag att den här killen var en riktigt seriös och bra kille, han berättade vad han känt och att det fanns en chans att han skulle vilja gå in i ett förhållande senare. Jag blev glatt överraskad såklart! Men jsg tyckte att det var lika bra att han fick veta hur dum jag varit och all skit jag sagt om honom.. Så han fick reda på allting och han blev riktigt ledsen, arg och besviken. Vi fortsatte prata och så men nu efter ett tag sen bestämde vi oss för att aldrig mer prata med varann. Självklart (!) går vi på samma skola och har endel gemensamma vänner... Men det värsta är - jag älskar honom. På riktigt. Mår så sjukt dåligt och det är väldigt spänt mellan oss och vi pratar inte med varann alls. Jag vill ingenting hellre än att få tillbaks det vi hade och utveckla det vidare. Och det vet han till viss del. SNÄLLA ÄR DET NÅGON SOM VET HUR JAG KAN GÖRA FÖR ATT FÅ HONOM TILLBAKS? Han är verkligen en fin kille. Och att skicka långa sms eller liknande leder ingen vart... Skulle vara så tacksam om någon kunde hjälpa mig...

 

Tack till er som ens läst!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

En bra idé vore att förföra honom med din ... öh... dina kvinnliga egenskaper om du förstår vad jag menar... ;)

 

Funkar på dom flesta killar, kåt bockar allihop (nästan). Även den mest seriösa ger efter för de vilda lekarna som vuxna utför. Att skicka långa sms fungerar inte( eftersom sms Short Message Service inte är anpassat för långa texter och blir mest en enda röra), använd de lite annorlunda metoder som finns tillgängliga.

 

Men var inte så här : Hej snygging ska vi HUMM HUMM

var lite förförisk med några blickar här och där en lite oskyldigt 'råkade komma emot här'. visa din urringning öuhm ursäkta. Nåväl missta mig inte för en snusk pelle, jag ger dig bara tips. jag vet inte din ålder men eftersom det är ett seriöst förhållande så tvivlar jag inte på att du har kurvor här och där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En bra idé vore att förföra honom med din ... öh... dina kvinnliga egenskaper om du förstår vad jag menar... ;)

 

Funkar på dom flesta killar, kåt bockar allihop (nästan). Även den mest seriösa ger efter för de vilda lekarna som vuxna utför. Att skicka långa sms fungerar inte( eftersom sms Short Message Service inte är anpassat för långa texter och blir mest en enda röra), använd de lite annorlunda metoder som finns tillgängliga.

 

Men var inte så här : Hej snygging ska vi HUMM HUMM

var lite förförisk med några blickar här och där en lite oskyldigt 'råkade komma emot här'. visa din urringning öuhm ursäkta. Nåväl missta mig inte för en snusk pelle, jag ger dig bara tips. jag vet inte din ålder men eftersom det är ett seriöst förhållande så tvivlar jag inte på att du har kurvor här och där.

Men om hon ska göra så kan hon bli kallad för h*ra, och vad jag lärt mig om tjejer så är det det värsta man kan säga till dom.

 

Och du skriver att nästan alla är kåtbockar, så kanske han är en av dom som inte är det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla som skriver så här är 12 och troll. Har ni inte lärt er det än? Om det enda och första inlägget man gör på fuska är någon småpervers tråd i vänner och relationer-forumet så är man troll. Det finns hur många exempel på det som helst.

 

Kolla på stavningen. Bokstäver slängda hit och dit, felstavningar... och inte fan finns det några radbryten. Ingen som skriver så här dåligt har i närheten av ett seriöst förhållande och skulle behöva hjälp. Snälla skriv inte mer i tråden och mata trollen. 100 FM på att denna användare inte blir långlivad på fuska (= fler än 50 inlägg). Någon som vågar sätta emot?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är väl ganska uppenbart ändå att personen inte kommer stanna länge. Men inte betyder det att man ska vara en dryg fitta och behandla personen som skit bara för att man tror att det är ett troll.

Trådar som denna kan folk som har liknande problem hitta via google senare och hur fan ser det då ut om alla är dryga fittor som bara slänger skit på personen som startar tråden?

Jag förstår att folk som du har svårt att hjälpa till med sånna här saker Dave men det betyder inte att du får slänga in onödiga orelevanta inlägg.

 

 

Back to Topic: Om det är så att det inte går att prata med honom via sms/telefon. Då tycker jag att du ska försöka att konfrontera honom i skolan eller vid något annat tillfälle du kan träffa honom face to face, be om ursäkt för vad du gjort mot/sagt till honom och säg vad du känner. Var helt ärlig.

Sen kan du bara hoppas på att han förlåter dig. Finns inte mycket mer du kan göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du måste prata med honom IRL, bara för att du gjort ett fel behöver det inte betyda "skyll dig själv" om det är ditt fel. Man kan alltid förlåta.

Hursomhelst så får du övertyga honom (IRL) och säga förlåt, eftersom han gillade dig en gång, så finns det ju en chans, men du måste snacka med honom öga mot öga så han förstår att det är seriöst. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla som skriver så här är 12 och troll. Har ni inte lärt er det än? Om det enda och första inlägget man gör på fuska är någon småpervers tråd i vänner och relationer-forumet så är man troll. Det finns hur många exempel på det som helst.

 

Kolla på stavningen. Bokstäver slängda hit och dit, felstavningar... och inte fan finns det några radbryten. Ingen som skriver så här dåligt har i närheten av ett seriöst förhållande och skulle behöva hjälp. Snälla skriv inte mer i tråden och mata trollen. 100 FM på att denna användare inte blir långlivad på fuska (= fler än 50 inlägg). Någon som vågar sätta emot?

 

Verkar lite konstigt hur du kan avgöra av ett inlägg på ett forum att jag inte kan ha ett seriöst förhållande. Kan jag inte ha ett seriöst förhållande för att jag inte gör några radbryten? Skulle inte heller säga att detta är en småpervers tråd direkt, du verkar ha missuppfattat det hela.

Kan även tillägga att jag har väldigt bra betyg, och det gäller även i svenska.

Någon som vågar sätta emot?

 

Vänta nu, du snacka en massa "skit" om personen du älskar till dina vänner?

Sounds legit. Du har dig själv att skylla unga dam.

Så sant så sant. Det jag har insett för ett bra tag sen. Vågade inte erkänna för mig själv att jag älskar honom då jag var rädd att han inte ville något seriöst. Han har i princip "förlåtit" mig eller sagt att han förstår, men vi (han) bestämde oss för att inte höras av mer då vi båda bara mådde dåligt. Har hört att man ska låtsas som man glömt honom för att vinna tillbaks en kille. Stämmer detta?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Verkar lite konstigt hur du kan avgöra av ett inlägg på ett forum att jag inte kan ha ett seriöst förhållande. Kan jag inte ha ett seriöst förhållande för att jag inte gör några radbryten? Skulle inte heller säga att detta är en småpervers tråd direkt, du verkar ha missuppfattat det hela.

Kan även tillägga att jag har väldigt bra betyg, och det gäller även i svenska.

Någon som vågar sätta emot?

Så sant så sant. Det jag har insett för ett bra tag sen. Vågade inte erkänna för mig själv att jag älskar honom då jag var rädd att han inte ville något seriöst. Han har i princip "förlåtit" mig eller sagt att han förstår, men vi (han) bestämde oss för att inte höras av mer då vi båda bara mådde dåligt. Har hört att man ska låtsas som man glömt honom för att vinna tillbaks en kille. Stämmer detta?

Grejen är den här va, att alla killar är kåta. Oavsett om vi har förlorat våran största kärlek någonsin. Jag anser att du bör köra "The naked women". Den heter egentligen "The naked man", och är skapad för män men jag tror att den kommer fungera perfekt för dig.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grejen är den här va, att alla killar är kåta. Oavsett om vi har förlorat våran största kärlek någonsin. Jag anser att du bör köra "The naked women". Den heter egentligen "The naked man", och är skapad för män men jag tror att den kommer fungera perfekt för dig.

Lol! Den Barney kör i HIMYM? xD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...