Hoppa till innehåll

Minecraft Server


Nixous
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej jag vill göra en minecraft server och undrar om någon vill hjälpa till?

Jag försöker vara inne var enda dag och jag menar verkligen att jag vill göra en och är inte sån att jag slutar jobba på den efter typ 5 gånger vi har jobbat på den.

Jag vill ha någon att jobba med det blir roligare då.

Ma kan t.ex prata via skype medan man jobbar och så.

Jag vill ha någon som verkligen arbetar på servern, som man kan ha roligt med medan man jobbar och så.

Jag skickar ett mail på fuska.se till den som får hjälpa till.

Jag vill inte vara orättvis mot andra som också vill men jag berätta inte vem det blev om inte du fick ett mail.

 

 

Ps helst någon som kan göra själva minecraft servern men jag jobbar också på den såklart men det blir enklast.

Jag kan göra minecraft servern men det blir krångligare.

 

Jag har också längtat så länge att få göra en server.

Det skulle vara en ära att få göra det med Deminth eller marwzoor men dem håller på med en annan server men jag skulle önska väldigt mycket att göra en minecraft server med vem som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag vill göra en minecraft server och undrar om någon vill hjälpa till?

Jag försöker vara inne var enda dag och jag menar verkligen att jag vill göra en och är inte sån att jag slutar jobba på den efter typ 5 gånger vi har jobbat på den.

Jag vill ha någon att jobba med det blir roligare då.

Ma kan t.ex prata via skype medan man jobbar och så.

Jag vill ha någon som verkligen arbetar på servern, som man kan ha roligt med medan man jobbar och så.

Jag skickar ett mail på fuska.se till den som får hjälpa till.

Jag vill inte vara orättvis mot andra som också vill men jag berätta inte vem det blev om inte du fick ett mail.

Ps helst någon som kan göra själva minecraft servern men jag jobbar också på den såklart men det blir enklast.

Jag kan göra minecraft servern men det blir krångligare.

 

Jag har också längtat så länge att få göra en server.

Det skulle vara en ära att få göra det med Deminth eller marwzoor men dem håller på med en annan server men jag skulle önska väldigt mycket att göra en minecraft server med vem som helst.

Jag har byggt på en del servrar och har även haft egna, jag skulle också kunna fixa en laggfree 24/7 server som jag kommer vara väldigt aktiv på!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en server dator på 24/7, som bara står nu då jag väntar på Bukkit :P

Vet inte då jag redan har en server. Isf skulle jag kunna hosta både server och hemsida.. Men vi får se i framtiden hur det blir.

Jag får min nya dator imorgon eller i övermorgon och då kan vi kanske spela på min server annars om du är intresserad? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade kunnat tänka mig att gå med i servern. Namn på Minecraft: Rank95

Om det finns plats så ansöker jag gärna som op också.

Vad är Op?

Du får gärna vara med jag skriver in dig på whitelist med en gång.

Minecraft namn på servern: wildswed.minecraftserver.net

IP: 5.5.133.54

Hamachi nätverks namn: mineboys club

Hamachi lösenord: www123 eller 123www.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Admin är ju jag men han kan bli som deminth [V.I.P] Rank95. :D

Bara en fråga till dem som ska vara med och bygga kan någon göra så att det står kanse [server Admin] vildawille om jag skriver något på chatten?

Isåfall om ni kan det gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...