Jag fick ändå inte ha portforward för mina föräldrar :(
Jag gjorde så gott jag kunde för att få en portforward men jag fick inte tyvär WASD
Jag fick ändå inte ha portforward för mina föräldrar :(
Jag gjorde så gott jag kunde för att få en portforward men jag fick inte tyvär WASD
Isåfall är de inte datorkunniga.
Funkade att komma in på hamachi nätverket, idag.
Whitelista mig är du snäll.
IGN: 40200
Herregud killar, ni som tänker Jonna hans server, han är 10år kan ingenting om server med mera, han frågade mig på Skype om hur man fick lava in i en hink..... Är det värt det att spela på en server?
↗ till inläggetDet är faktiskt rätt så roligt :) Tyvärr så använder han hamachi som jag inte tänker använda.Herregud killar, ni som tänker Jonna hans server, han är 10år kan ingenting om server med mera, han frågade mig på Skype om hur man fick lava in i en hink..... Är det värt det att spela på en server?
↗ till inläggetHerregud killar, ni som tänker Jonna hans server, han är 10år kan ingenting om server med mera, han frågade mig på Skype om hur man fick lava in i en hink..... Är det värt det att spela på en server?
han får väl försöka eller?
ju tidigare han börjar, desto mer kan han när han blir äldre
Tyvärr kan han inget nu vilket gör att jag inte tänker joina
↗ till inläggetTyvärr kan han inget nu vilket gör att jag inte tänker joina
nä men säg inte åt andra att inte joina då...
↗ till inläggetCool du är, önska att jag var som du.Tyvärr kan han inget nu vilket gör att jag inte tänker joina
↗ till inläggetJag vet redan hur man får lava i en hink det var bara att jag fattade ingenting när det inte funkade när jag HÖGERKLICKADE på lavan.Herregud killar, ni som tänker Jonna hans server, han är 10år kan ingenting om server med mera, han frågade mig på Skype om hur man fick lava in i en hink..... Är det värt det att spela på en server?
Och ja jag är nybörjare och nu önskar jag bara att någon kunde stänga den här tråden! :(
Ni kan fortfarande joina mitt nätverk men nu vill vell ingen spela på den längre! :angry:
Som sagt joinar jag gärna utan hamachi och kan få med mig andra på det.
Och dessutom har du inte varit inne på servern och kollat!
Så ni kan inte säga att man inte ska gå in på den! :angry:
Som sagt tyvär jag fixar inte de utan hamachi. :(
Du sa att din pappa inte gillade att ladda ner eller nåt. Då vet han inte var portforwarding är.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in