💬
Logga in
Fuska.se

Gta: San Andreas

56 svar · startad

Nivå 1 · Novis

och?? bara för att föregångarna kom till xbox och pc behöver ju inte det här det, har läst att d bara ska komma till ps2, för att få mer kunder som köper basenheten........ vet inte om d stämmer

Nivå 3 · Lärling

Det borde väll komma till Pc och Xbox...  :huh:

de har det ju gjort till Gta 3 och Vice City....

Jag har läst att det kommer till Pc och Xbox... vem ska man tro på  <_<

Vad jag har förstått så är det (än så länge) tänkt att det ska komma till Ps2 först, sen kanske (troligen) kommer det till pc, förhoppningsvis till krysslådan också.

Kolla den länken jag angav på sida ett, gå in på "spelets tråd i forumet" där har dom info som verkar stämma.

Det går bland annat att läsa att spelet åtminstone kommer vara tidsexklusivt till PS2. Vi ska inte räkna med PC/Xbox-versioner "anytime soon".

Senast ändrad:

26 May 2004

Det borde väll komma till Pc och Xbox... :huh:

de har det ju gjort till Gta 3 och Vice City....

Jag har läst att det kommer till Pc och Xbox... vem ska man tro på <_<

jag har inte hört att det skulle komma till pc/xbox! <_<
9 Jun 2004
Nivå 1 · Novis

http://www.ebgames.se/sProdlista.asp?sKatI...aspel&KatID=PS2

här dtår det att det kommer till ps2 men inget om xbox

hahaha!!!

det kommer säkert bara till playstation 2!!

too bad Link64!!!!!

10 Jun 2004

hahaha!!!

det kommer säkert bara till playstation 2!!

too bad Link64!!!!!

jag sa ju det! <_<
Nivå 0 · Nykomling

jag e helt säker att det kommer ut på xbox för det har jag läst på en hemsida som har spel som inte har kommit ut ån men man kan läsa om när dom kommer ut och på vilka grejer te.x xbox,dator,ps2 :ph34r: B) :)

jag e helt säker att det kommer ut på xbox för det har jag läst på en hemsida som har spel som inte har kommit ut ån men man kan läsa om när dom kommer ut och på vilka grejer te.x xbox,dator,ps2 :ph34r:  B)  :)

och vilken sida skule det va??? <_<

jag har läst på flera sidor att det bara kommer till ps2!

Senast ändrad:

jag vet ville bara retas lite har inget med dig att göra!!!!

11 Jun 2004
Nivå 3 · Lärling

jag e helt säker att det kommer ut på xbox för det har jag läst på en hemsida som har spel som inte har kommit ut ån men man kan läsa om när dom kommer ut och på vilka grejer te.x xbox,dator,ps2 :ph34r: B) :)

Med tanke på att Rockstar har sagt att det ska vara exklusivt till Ps2. Så är det där antagligen bara förhoppningar och spekulationer.

... Jag tror i och för sig att det kommer till Pc också, kanske till Xbox, men det lär ta ett tag.

ibland e det ju dåligt om ngt spelbolag har ensam rätt på ett spel... :unsure:

varför då?

varför då?

jo, för om man inte har ps2, då måste man vänta länge innan man kan köpa sa på ett annat konsoll!

de e ju deras problem! :o

Senast ändrad:

de e ju deras problem! :o

kanske... men jag har också ett sånt problem, för jag vill köpa mm3, men det går inte för det finns bara på xbox! :( :unsure:

ops...sorry

jag kan verka taskig ibland men jag e snäll faktiskt!=)

Nivå 7 · Fuskare

ok man kan undra

tack för den=)

Nivå 7 · Fuskare

ingen orsak amn kan göra fel ibland

hehe..längtar nu som f*n!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in