SNÄLLA HJÄLP MIG JAG VET INTE HUR MAN FÅR IGÅNG SÅ MAN KAN SPELA BATTLEFIELD VIETNAM ONLINE HUR SKA MAN GÖRA SKA MAN LADDA NER NÅTT ELLER???? SNÄLLA HJÄLP MIG!!!!!!!!!!! :( :( :(
E Det Nåm Som Vet Hur Man Spelar
nej du behöver bara gå in på multiplayer och köra. du behöver inte va på internet om du ska lana men annars behöver du det
MEN NÄR JAG KOMMER IN PÅ MULTIPLAYER ÄR DET INGA SERVRAR SOM MAN KAN JOINA!!!! KAN INTE DU SKRIVA EN GUIDE TILL MAJJ?????? :(
När man installerar BFV så frågar den om man vill installera Gamespy Arcade om du installerar det och blir medlem där, så kan du hitta många sevrar.
jag tror att du måste kanske installera hela de kanske finns att man ska spela online och inte online!!!
ja har installerat game spy och när ja ska starta spelet står det nåt om att "punk buster" inte finns!!!!!!va ska ja göra??????
PS:ja vet att det blir mycket feågor men ja är inte så bra på att starta onlinespel!!
det står så här när jag har kommit in på spelet:
Kicked from server!!
PunkBuster must be Enable before joining this server. PunkBuster can be Enabled/Disabled on the Internet Game (server browser) screen. Visit http://www.evenbalance.com for PunkBuster support.
Vad ska jag göra??????
punkbuster är et program som man kan få tag i, men ja vet inte vart, och ja skulle också gärna vilja veta de!
jag också
ja mepunkbuster är et program som man kan få tag i, men ja vet inte vart, och ja skulle också gärna vilja veta de!
Nånstans på multiplayer menyn finns en ruta där det står "Enable Punkbuster" eller liknande. Klicka i den så blir allt bra.
:D tack jag ska se ifall det går :D
du måste installera allt som går o installera :D
jaha , men nu när jag ska starta spelet står det:
"Wrong verision! Update?"
och sen står det yes eller no.
Och jag tryckte yes oc så står det:
"Looking for updates "
och så står det i 99999999999999999 miljoner år fast att jag har bredband
VAD SKA JAG GÖRA!!!!!!!!!!!!!!!
kostar det inte pengar att gå men i gamespy arcade?
Nej det ska det inte göra.kostar det inte pengar att gå men i gamespy arcade?
men hur ska jag göra!!!!!!!! :angry: :angry:
Gå in på den offisiella hemsidan för BFV och ladda ner 1.01 patchen så ska det nog funka.jaha , men nu när jag ska starta spelet står det:
"Wrong verision! Update?"
och sen står det yes eller no.
Och jag tryckte yes oc så står det:
"Looking for updates "
och så står det i 99999999999999999 miljoner år fast att jag har bredband
VAD SKA JAG GÖRA!!!!!!!!!!!!!!!
du ska nog ladda ner en crack till spelet så går det nog sen...det var inget allways to help :D
jag har laddat ner patchen men hur installerar man den???????