Hoppa till innehåll

Har Du Band/soloprojekt?


Rekommendera inlägg

Som rubriken lyder! ta chansen att få lite fans! sprid din fantastiska musik runt i hela Sverige och låt oss häpnas av din och dina vänners otroliga musikalisk talang och även eran sinnessjuka instrumentskicklighet! få lite feedback på eran, tyvärr, helt värdelöst mixade låt och få kontakter som kan hjälpa dig och din låt i eran lilla romans och göra något storslaget!

 

Starta gärna också projekt med varandra! spela in och låt andra kladda runt lite grand i din skapelse!

 

Lycka till!

 

P.S. ni måste inte lägga upp hela låtjäveln, det räcker med en liten gullesnutt <3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den här förstaposten var bara så karismatiskt formulerad att jag måste lägga upp nånting :)

 

 

Det här är en video av mitt band i Rockkarusellen förra året, det är jag på trummor...och dans. Själva videon är inte producerad av oss, kan man ju tillägga.

Redigerat av kola_king
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den här förstaposten var bara så karismatiskt formulerad att jag måste lägga upp nånting :)

 

 

Det här är en video av mitt band i Rockkarusellen förra året, det är jag på trummor...och dans. Själva videon är inte producerad av oss, kan man ju tillägga.

Det där var fruktansvärt bra faktiskt! Man var lite tveksam i början men när ni väl kom igång var det hög kvalitet genom hela låten, oerhört kreativt framförallt! Vem skriver?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det där var fruktansvärt bra faktiskt! Man var lite tveksam i början men när ni väl kom igång var det hög kvalitet genom hela låten, oerhört kreativt framförallt! Vem skriver?

Tackar! Vi skriver tillsammans allihopa, men det kan bli varierande mycket av olika personer på olika låtar. Just den här är det ganska jämt mellan alla utom mig, jag har bara bidragit med småidéer här och var.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den här förstaposten var bara så karismatiskt formulerad att jag måste lägga upp nånting :)

 

 

Det här är en video av mitt band i Rockkarusellen förra året, det är jag på trummor...och dans. Själva videon är inte producerad av oss, kan man ju tillägga.

feent! jag diggar håret! jag blir nästan sugen på att läga upp något instrumentalt då mitt bands sångare inte är fine med att jag lägger upp hans röst :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...