Hoppa till innehåll

Frakta Cykel


Grapen
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja

har precis börjat köra bmx, och hittade nyss denna sjuka cykel bara ett problem. Den finns i Linköping...

Min mamma har sagt att hon kan erbjuda sig att åka dit och hämta den, Men tänkte att de e lite långt efter som att det är cs 2timmar och 30 min(efter som att jag bor i stockholm).

Och en kompis sa att jag va retard och att jag skulle frakta den, jag frågade med vad och han ryckte på axlarna och sa posten, sen försökte han sig på en så kallad "fot jam tail-wip" och failade totalt och va nära tt få en kastrering.

 

Så med andra ord, nån som vet vad jag ska frakta den med. Eller om det till och med e nån som har vägarna förbi och kan köra den ;)

//Grapen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja

har precis börjat köra bmx, och hittade nyss denna sjuka cykel bara ett problem. Den finns i Linköping...

Min mamma har sagt att hon kan erbjuda sig att åka dit och hämta den, Men tänkte att de e lite långt efter som att det är cs 2timmar och 30 min(efter som att jag bor i stockholm).

Och en kompis sa att jag va retard och att jag skulle frakta den, jag frågade med vad och han ryckte på axlarna och sa posten, sen försökte han sig på en så kallad "fot jam tail-wip" och failade totalt och va nära tt få en kastrering.

 

Så med andra ord, nån som vet vad jag ska frakta den med. Eller om det till och med e nån som har vägarna förbi och kan köra den ;)

//Grapen

Det är din lyckodag grabben! Jag och brorsan ska köra förbi Linköping till Stockholm för att delta i en poker turnering. För en liten slant kan vi ta oss besväret att frakta den till dig.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...