Jag letar efter ett bra skärmskydd men hittar inget som finns i lager, vad för skärmskydd har ni - är det bra och vart köpte ni det?
Skärmskydd
Har inget skärmskydd. Om du tar hand om din konsol bra. Så behöver du inget skärmskydd. Men du behöver en putsduk för att rengöra skärmen från smuts och damm. Räcker för mig. 2 månader sen jag köpte min konsol. Inte en enda repa.
Men jag vill vara på den säkra sidan, så för mig är det frågan om vilket skärmskydd jag ska ha och inte om. :P
↗ till inläggetKöp den vanliga officiela Sony Skärmskydded för PSVITA då. Borde finnas i alla affärer med konsolen.Men jag vill vara på den säkra sidan, så för mig är det frågan om vilket skärmskydd jag ska ha och inte om. :P
Jag såg att den fanns med i travel kit, som jag tänkt köpa. Men jag tror nog att det egentligen finns mycket bättre skärmskydd än det.
Använder Hori till min 3DS, fungerar riktigt bra.
http://www.webhallen.com/spel/playstation_...creen_protector
↗ till inläggetJag såg att den fanns med i travel kit, som jag tänkt köpa. Men jag tror nog att det egentligen finns mycket bättre skärmskydd än det.
Jag använder mig utav Sonys officiella skärmskydd, jag vet såklart inte hur bra det skyddar. Men det var otroligt enkelt att sätta dit! Tror nog att det ändå skyddar rätt bra också. :)