Hoppa till innehåll

Kola_kings Frågetråd


Rekommendera inlägg

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Alltså rent såna som skulle vara bra för att få ett så starkt lag som möjligt som kickar allas asses? Beror väl på vilka generationer man räknar med. Om jag bara tar gen 1, eftersom jag har bäst koll på dem, skulle jag kanske köra på Mewtwo, Articuno, Gengar, Blastoise, Golem och Arcanine. Den listan är inte extramt genomtänkt dock, tog det lite intuitivt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förmodligen min pappa. Anledningen är för att han älskar mig och respekterar mig (min mamma älskar mig också men misstänker tyvärr att hon inte respekterar mig lika mycket, iallafall inte alltid när det kommer till hur jag sköter mitt liv), och han är väl förmodligen den person i världen jag känner mig mest trygg med. Vetefan vad vi skulle göra, prata om livet förmodligen, eventuellt göra någon mer konkret aktivitet, men det spelar egentligen inte så stor roll. Bara att umgås i allmänhet vore nog plenty.

 

Nu är ju det lite knepigare då vi kan träffas och umgås i 24 timmar i princip närsomhelst, vi bor ju i samma stad och allt. Men jag såg det här som att jag under 24 timmar inte fick göra något annat än att umgås med en viss person, och i såna fall skulle jag välja såhär.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...